![]() |
Citat:
|
PeterHA, tråkigt om vi inte har svarat dig, och jag kan bara be om ursäkt och lovar att vi ska se över våra rutiner. Som jag nämt i tidigare inlägg så har vi haft en del problem med vår mail och min kollega Björn håller även på att se över hela vårt mailsystem i och med att antispam-filtret inte fungerar 100% och vårt autosvar verkar ha ett helt eget liv. Om det är någon som vet ett bra supportsystem så får ni gärna tipsa oss.
Vi får nästan sedan i måndags så har vi fått över 34000 spam, och detta är ett stort problem för oss. I och med den stora volymen så blir det omöjligt att gå igenom de mail som fastnar i spamfiltret för att se om dom hamnat där av misstag. Men PeterHA, pm:a gärna över din e-postadress så ska jag undersöka vart ditt mail tagit vägen. Citat:
|
Dax o byta system... kanske ett online baserat kontakt formulär istället för emails och annat.
|
Citat:
Jag blev uppringd av Emil en gång när utbetalningen skulle göras och det var strul med kontonumret, så servicen upplever jag inte att det är något fel på. |
Att förlita sig 100% på mail är tyvärr ingen bra idé, tråkigt att du inte fått svar, vi jobbar på att förbättra både auktionsplattformen och supporten, just nu konfigurerar jag en ny server för nya versionen av MissD, och vi kommer förmodligen införa ProPanelSystems Prosupport för att snabba och framförallt följa upp supportmailen.
Tragiskt att mailen inte verkar ha nått oss, men är det viktigt och du inte får svar inom rimlig tid så var inte rädd att ring telenumret som står på kontaktsidan. Det går åt otroligt mycket tid till att jaga folk vid ägarbyte för att få dom att skriva på/skicka blanketter osv, även dessa rutiner arbetar vi med för att automatisera. |
Citat:
Att dom inte skulle kommit fram tror jag inte på, för att det gäller inte bara ett mail utan fler. 28 sept, men fick inget svar!? 13 okt, inget svar!? 13 okt igen, inget svar!? Man kan också läsa här i tråden att många andra inte heller fått svar på sina mail, en har väntat sen i somras. Jonas, såg att missdomain var inne och läste tråden: Skapad: Oct 16 2006, 23:15 Citat:
hjälpa till, det är mycket dålig stil! Hoppas det nya system som ska införas hjälper till att folk i framtiden får svar .... Men det är människan bakom som måste anstränga sig med att svara, annars hjälper inga nya system. För mig har missdomain iaf bevisat att man inte bryr sig om kunderna, bara pengarna! (Valde "hetast nu" på en domän och fick räkning via mail, betalade den 8 dagen, fick ett mail om att jag ej betalt, mailade tillbaka att det hade jag gjort, fick svar tbx om att det stämde ... då funkade missdomains mail)! Beträffande att ringa så är det inget alt för mig då jag reser mycket och bor utomlands. Dessutom skriver missdomain detta i sina mail "Tveka inte att kontakta oss ifall du har några frågor eller funderingar!" Då anser jag det ok att maila samt att man ska ha svar tbx. |
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
|
Måste säga att även om de strulat lite med kontaktfunktionen så är det bra att telefonnummer finns så att man kan lösa det på andra sätt. Kanske att ni borde ta bort kontaktformulärer tills att ni har en helt fungerande lösning. Hänvisa folk till telefon/skype i stället så länge så uppstår inga missförstånd.
Måste även säga att jag tycker det är väldigt kul och inspirerande att se att en webbentreprenör från Uppsala lyckas så bra som Emil gjort. |
Citat:
Citat:
|
PeterHA, du måste ta dig i kragen och inse att mail inte är det mest tillförlitligaste sätt att kommunicera. Även jag har mailat MissDomain via webbformuläret samt rakt av och inte fått svar, försökt igen och då har det kommit fram.
Att du inte kan ringa är ingen ursäkt, du vågar helt enkelt inte men du kan smutskasta på ett forum som en "keyboard warrior". Ladda ner Skype eller ett samtal från utomlands på 10 min tror jag nog att du har råd med? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:50. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson