![]() |
Citat:
|
Citat:
Det är nu klart att flytten kommer att genomföras fredagen den 22:a, mellan 06:30 och 08:30, dvs om c:a 32 timmar. Systemet kommer tyvärr att vara nere under den tidsperioden. Vi kommer efter det ha tillgång till väldigt mycket mer bandbredd än vad vi har nu, med en betydligt bättre latency. Vår nya internetleverantör är port80 (www.port80.se). Det är fortfarande nere nu 11:20, men sådana tidsramar blir väl alltid överskridna, eller? Vi får hoppas på att det blir mycket bättre som utlovas, för det har inte varit bra senaste veckorna. :( |
Mina enda hemsida hos dem funkar ... använder den mest som en test... :)
|
Våra också.
|
kan ni inte skriva en rad i nästa vecka och berätta om det blivit bättre eller ej... :)
|
Citat:
Kom igång runt 9:45 ser jag. Det är väl godkänt. ;) |
Så här står det på www.scorpiondata.com (som fungerar nu i alla fall)
2004-10-21, 23:16 Status servermigrering Vi kommer som alla vet flytta våra servrar under morgonen. Det, tillsammans med de förberedelser vi jobbat med idag leder till att vi för tillfället inte kan svara på alla mail så fort som vi brukar. Vi kommer dock att vara helt ifatt igen inom bara några dagar. |
Citat:
|
Min sidan laddas MYCKET fortare idag jämfört med senaste månaderna. Det märks att flytten har gett resultat.
|
Kan de som använder Scorpion Data idag inflika något om huruvida hotellet fortsätter hålla en bra standard?
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:04. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson