![]() |
Det är Mikael (Conix) som stavar så fasligt dåligt.
Skall se om jag kan plocka fram lite av den mailkommunikation vi haft det senaste året. Mikael kommer från USA, och hans pappa är kompis med världens bästa advokat. Mikael planerar att öppna en egen server-hall för tusentals kunder, i något berg i norrland, men senast vi kollade låg han på en server hos PRQ (I samma rack som oss, han flyttade dit en vecka efter att vi flyttat dit). Kan ju också nämna att företaget Dyvlaworks, Dywlaworks eller Dylwaworks (han kan inte riktigt bestämma sig) finns inte. Vårat juridiska ombud har även varit i kontakt med honom på telefon, men han verkar ha svårare att kommunicera i tal än han har i skrift (och det är EXTREMT svårt för honom). Vi var även i kontakt med hans föräldrar, och då förstod vi vart han ärvt sin stora sociala talang. |
Låter ju som att polisanmälan/domstolsvägen är det enda raka. Tyvärr.
|
Kan ni inte få PRQ att slänga ut honom då? Maila abuse ..
|
Det finns som man brukar säga folk till allt om jag inte minns helt fel.
Internet och datorer är nog egentligen inte bra för barn i för tidig ålder, dom bara sitter där och slänger ur sig det ena efter det andra med dålig stavning till oväntat stor förvåning. Men vafan sitter man bakom en skärm och kan gömma sig så får man väl skryta lite extra eller? Ingen kan ju bevisa det förhoppningsvis? :P Han verkar ju onekligen som en rolig kille om jag får säga min åsikt, ifall någon har något emot den så ringer jag min rika pappas dyra advokat, förstått? Mvh, Viper |
Garvar så jag grinar här, har ni kollat igenom sidan?? Seriöst så det förslår, stavningen på sidan är minst lika bra som "annas"
|
Conix: phpportalen.net/profile.php?mode=viewprofile&u=3798
Inte nog med att grabben har den mest massakrerade svenskan jag någonsin läst, men hans projekt hade inte existerat utan de halvplagierade layouterna och de ständiga krav på hjälp han kommer med var och varannan dag. På nästan 3 år och 2800+ inlägg så borde man väl komma över nybörjarproblemen? |
Kan väl komma med ett finger här..
[spirre@legolas ~]$ ping www.fangelset.nu PING www.fangelset.nu (80.244.76.104): 56 data bytes 64 bytes from 80.244.76.104: icmp_seq=0 ttl=55 time=13.654 ms --- www.fangelset.nu ping statistics --- 1 packets transmitted, 1 packets received, 0% packet loss round-trip min/avg/max/stddev = 13.654/13.654/13.654/0.000 ms [spirre@legolas ~]$ host 80.244.76.104 104.76.244.80.in-addr.arpa domain name pointer 76-104.prisma.t3.se. Han ska enligt utsago ha egna 100mbit från t3 nu. Och det va jag som hostade han innan han fick foten. |
Skickade en fråga vad dom använde sig av för Servrar på deras webhotell.
Citat:
|
En tråd som räddat min dag, vem behöver serierna från morgontidningen?
PS: Säljare med hotmail-adresser inger respekt |
Webbhotell med obegränsad Brandbred inger ännu mer respekt
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:02. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson