![]() |
Ska försöka boka om hemresan från VM..
|
Deltagare:
Mattias Johnny HenSod Zn4rK (beror på om jag hittar transport) xyzi (Charlie) Kjette Emil Oskar Lindgren magic Jens (Prel. så) Jonny (en aning preliminärt) |
Jag kommer!!!
|
Såklart att man kommer dyka upp!
Deltagare: Mattias Johnny HenSod Zn4rK (beror på om jag hittar transport) xyzi (Charlie) Kjette Emil Oskar Lindgren magic Jens (Prel. så) Jonny (en aning preliminärt) MissDomain b_anderson |
Är med förutsatt att jag är hemma.
Deltagare: Mattias Johnny HenSod Zn4rK (beror på om jag hittar transport) xyzi (Charlie) Kjette Emil Oskar Lindgren magic Jens (Prel. så) Jonny (en aning preliminärt) MissDomain b_anderson Eddie |
Kommer troligen (nytt barn på g maj/juni, semesterplaner inte spikade osv...)
Deltagare: Mattias Johnny HenSod Zn4rK (beror på om jag hittar transport) xyzi (Charlie) Kjette Emil Oskar Lindgren magic Jens (Prel. så) Jonny (en aning preliminärt) MissDomain b_anderson Max (troligen) |
Deltagare:
Mattias Johnny HenSod Zn4rK (Prel.) Xyzi Kjette Emil Oskar Lindgren Magic Jens (Prel.) Jonny (Prel.) MissDomain b_anderson Eddie Max (Prel.) |
Deltagare:
Mattias Johnny HenSod Zn4rK (Prel.) Xyzi Kjette Emil Oskar Lindgren Magic Jens (Prel.) Jonny (Prel.) MissDomain b_anderson Eddie Max (Prel.) Freakalis (Prel.) |
Deltagare:
Mattias Johnny HenSod Zn4rK (Prel.) Xyzi Kjette Emil Oskar Lindgren Magic Jens (Prel.) Jonny (Prel.) MissDomain b_anderson Eddie Max (Prel.) Freakalis (Prel.) Tobbe (Prel.) |
Deltagare:
Mattias Johnny HenSod Zn4rK (Prel.) Xyzi Kjette Emil Oskar Lindgren Magic Jens (Prel.) Jonny (Prel.) MissDomain b_anderson Eddie Max (Prel.) Freakalis (Prel.) Tobbe (Prel.) Turesson (Prel.) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:10. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson