WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Affiliate- och annonseringsprogram (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Fel valutakurs i utbetalning från Google/Adsense (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=13810)

Joel 2006-04-29 17:55

2 bifogad(e) fil(er)
Så mycket var 7.446 klick värda :ph34r:

frozt 2006-04-29 18:49

Samma här!

Frågan är om man måste meddela dem att man har felet, annars kanske dom inte rättar till det..

Mattias 2006-04-29 19:15

Citat:

Originally posted by frozt@Apr 29 2006, 18:49
Samma här!

Frågan är om man måste meddela dem att man har felet, annars kanske dom inte rättar till det..

Du bör ha fått ett mail agnående detta, gick ut 02:20 idag (svensk tid).

Jawn 2006-04-29 19:39

Citat:

Ursprungligen postat av Mattias
Citat:

Ursprungligen postat av frozt
Samma här!

Du bör ha fått ett mail agnående detta, gick ut 02:20 idag (svensk tid).

Jag har inte fått något email... du kanske kan posta emailet här? vore tacksam

Bengt 2006-04-29 20:03

Citat:

Originally posted by Jawn@Apr 29 2006, 19:39
Jag har inte fått något email... du kanske kan posta emailet här? vore tacksam
Det mail som Joel postade här 5:56 är alltså det mail som har gått ut från Google. Nu har de ju helg, och verkar sova lugnt. Mycket märkligt att sådant företag kan göra ett sådant här nybörjar-misstag - de har ju helt enkelt kastat om parametrarna i formeln. Ett fel som nybörjare lätt gör i valutaberäkningar... men att Google klantar sig på det sättet, det är ju nästan otroligt.

/Bengt

Maccke 2006-04-29 20:29

Citat:

Ursprungligen postat av FredrikMH
Citat:

Ursprungligen postat av ToBad
Dom vet redan vilka konton som berörs. Kommer rättas till med automatik.

Säker? För jag har inte blivit kontaktad. Fast jag tillhör ju iof dem som inte har fått några pengar alls :P

Maccke har du fått något mail?

Nej, har inte fått något uppdaterat epostmeddelande. men det löser sig.. ingen stres :)

FredrikMH 2006-04-29 21:55

Citat:

Originally posted by Maccke@Apr 29 2006, 20:29
Nej, har inte fått något uppdaterat epostmeddelande. men det löser sig.. ingen stres :)
Jag stressar inte. Jag är hara hysterisk :blink:

Jag ville mest bekräfta att de som fått mail är endast dem som fått pengar insatta med fel valutakurs. Vi som har fått våra betalningar annulerade har inte fått någon information alls. Så jag litar inte på att "det ordnar" sig. Det är för mycket pengar för att inte bry sig om :)

Nikke Lindqvist 2006-04-30 01:11

Jag hoppas bara lite stillsamt att det ska gå lite fortare än den månad då de blev 3 veckor försenade med utbetalningarna...

Det är ju en otrolig skandal faktiskt. Ett makalöst klantigt misstag, just när man började känna att man kunde räkna med att Google betalade punktligt till månadsskiftet.

Spindel 2006-04-30 22:07

Ja, det roliga var ju att min betalning var försenad dessutom :(

Vågar man hoppas på en ersättning för det inträffade?

frozt 2006-05-01 01:11

Ja, min var också försenad..

Ersättning hoppas jag på i form av att vi får behålla den första utbetalningen, så att det inte blir avdraget på nästa.

Tror knappast vi kommer se de pengarna vi skulle få innan nästa månadbetalning.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:18.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson