![]() |
Jag har inte orkat läsa den tjocka instruktionsboken man fick med men den är något plastig!!!!
|
Måste man ha ett företag reggat för att beställa där, vill också ha en plastig Xpressomaskin!
|
Testa.. du kan ju betala med kort då gör de ingen kredituplysning (eller borde inte gör det i alla fall..)
|
Fick mitt paket nyss tillsammans med espressomaskinen. Den är ju riktigt snygg och inte alls plastig. Väl värd sina 0 kronor.
|
Ser ut som samma modell som ClaesOlsson saluför under sitt eget märke. De tar runt 500kr för den, så man kan ju räkna ut vad den kostar att köpa in..
|
Jag fick fan inget, men packtejp råder det ingen brist på! Synd att man aldrig packar nåt!
Man skulle varit Filip han blir ju översköjd med prylar! |
Fick den berömda espressomaskinen, men däremot så var pipen av. Kan nog inte med att ringa och påpeka det :)
|
Jag har nog fått en espressomaskin, DHL ringde och sa att de hade 2 paket att leverera. Kommer imorgon bitti så då får jag se.
|
Då kom min leverans oxå, ett par rullar tejp och ett paket pennor och en espressomaskin.
Det tackar vi för! //Björn |
Fick precis nya tidningen ifrån dom, dock står det här att man får med den vid köp för minst 1400:- exkl moms.
Kanske gäller gammla kunder som måste handla så mycket för få den. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:54. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson