WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Feedback (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Nya missdomain.com (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1062597)

Captain Thailand 2014-09-19 10:59

Citat:

Ursprungligen postat av Captain Thailand (Inlägg 20498840)
Hej,

Jag tog hem en domän på auktion i går, men det verkar inte som jag fått något meddelande eller mejl om detta. Jag läste nämligen att ett sådant skulle skickas ut per automatik.

My bad! Jag hittade mejlet. Jag skall titta bättre nästa gång!

tartareandesire 2014-09-19 11:37

Citat:

Ursprungligen postat av Frebjo (Inlägg 20498838)
Så texten är åtgärdad, går lite snabbt ibland när man skriver, tack för din feedback :)

När det gäller utskicken ber jag vår utvecklare kika på det direkt, åter tack för feedbacken!

Ni ändrar en felaktig text omedelbart men en potentiell säkerhetsrisk som att visa felmeddelanden publikt får vänta till nästa version? :) Lite märklig prioritering med tanke på att bägge tar ungefär lika lång tid att fixa (såvida ni inte gjort något riktigt dumt vill säga).

Frebjo 2014-09-19 12:00

Citat:

Ursprungligen postat av tartareandesire (Inlägg 20498849)
Ni ändrar en felaktig text omedelbart men en potentiell säkerhetsrisk som att visa felmeddelanden publikt får vänta till nästa version? :) Lite märklig prioritering med tanke på att bägge tar ungefär lika lång tid att fixa (såvida ni inte gjort något riktigt dumt vill säga).

Hej! Text ändringen går på 2 sekunder och något jag själv bara korrigerar , att felet visas och hur vi åtgärdar det tar lite längre tid. Vår utvecklare sitter 100% fokus på den nya sidan men han har även fått att kolla på felmeddelandet som dyker upp. :)

Med vänlig hälsning, Fredrik

Ingo 2014-09-19 12:26

Tittar man på nya domäner och de som finns i en portfölj så finns det inget pris på dessa i listan, enbart ett streck.

Frebjo 2014-09-19 13:22

Citat:

Ursprungligen postat av Ingo (Inlägg 20498855)
Tittar man på nya domäner och de som finns i en portfölj så finns det inget pris på dessa i listan, enbart ett streck.

Hej,

När domänerna är i en portfölj så visas inte priset på enskilda objekt utan man behöver klicka in för att visa det totala priset för hela portföljen.

Detta upplägg är ändrat och ombyggt i nya versionen.

www 2014-09-19 14:27

Hej hopp, jag saknar en box med "pågående auktioner".
Går det att fixa? :)

Frebjo 2014-09-19 15:56

Citat:

Ursprungligen postat av AndreiL (Inlägg 20498872)
Hej hopp, jag saknar en box med "pågående auktioner".
Går det att fixa? :)

Jag lägger det som en feature request! Tro dock att vi mer kör det som en kategori kanske eller en meny option så man får upp en undersida med alla pågående auktioner på! :)

Med vänlig hälsning, Fredrik

Captain Thailand 2014-09-25 05:55

Hej,

Jag kan inte logga in på Missdomain. Jag har fått ett nytt lösenord skickat, men inte heller det verkar fungera.

Gör jag något galet själv?

Frebjo 2014-09-25 07:12

Citat:

Ursprungligen postat av Captain Thailand (Inlägg 20499298)
Hej,

Jag kan inte logga in på Missdomain. Jag har fått ett nytt lösenord skickat, men inte heller det verkar fungera.

Gör jag något galet själv?

Du måste numera login in med din e-postadress istället för ditt användarnamn, då vi upptäckte att många inte kom ihåg sitt användarnamn.

Om du mot förmodan inte kommer in bara messa mig så fixar jag det! :)

Captain Thailand 2014-09-25 07:21

Toppen! Tackar så mkt.

Ps. Ledsen för ett uteblivet utlovat mejl. Är tvungen att kolla en sak med revisorn. Jag har inte glömt det. ;)

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:53.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson