![]() |
Mellan 2011-06-15 och till idag 2011-10-05 har jag fått 130 spammejl från Jajja.
Härmed vill jag officiellt deklarera att Jajja är skyldig mig 5000 kr *130 dvs 650 000 kr + moms för att de tar upp min tid. De har fått full info om att det kostar 5000 kr + moms per mejl som de spammar mig med för länge sedan så nu har har jag för avsikt att skicka fakturan. |
Citat:
|
@ConnyWesth: anmäl på spamcop.net, efter jag började anmäla jajja där har jag inte fått ett enda ;)
|
Citat:
Personligen så stör jag mig inte alls av skräppost längre. Så fort jag får in något som jag tycker är spammigt så har gmail möjligheten att markera ett mail som spam. Problem solved. |
2cool4school,
Visst, men en så stor aktör som Jajja måste ju även kunna kritiseras för att i vissa fall skicka ut hundratals mail till enstaka personer/firmor. Utanför ämnet: Personligen tycker jag många av SEO-företagens floskler (om garanterade placeringar i Google osv osv) är så missvisande att jag tycker synd om deras kunder och om branschen som sådan. Att Jajja tillhör ett av dessa har jag dock inte påstått ;-) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:30. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson