![]() |
Du väljer i kontrollpanelen för varje site om den ska ligga på linux / php eller win / asp.net.
Så du får full tillgång till 'båda världar' precis som i Binero 2.0. |
Omega man - helt klart kan det bli tydligare. Base har helt rätt dock - du kan ha obegränsat med domäner och subdomäner och du väljer unikt för varje om du vill köra en webbplats byggt på Windows eller Linux - med ett knapptryck.
|
Tack för svaren Base & Johan, i Citynetworks gamla system så fick man ju välja antingen Linux eller Windows när man beställde. Därav frågan.
|
Citat:
|
Citat:
Dock så upplever jag denna kontrollpanelen mindre buggig än Bineros än så länge. Jag har iofs bara en domän hos City än så länge. |
Omegaman - japp helt rätt. Nu skaffar du paketet och väljer fritt för varje domän vilket operativsystem du vill köra.
Micke, Jens - Yes - det är Atomias plattform vi bygger på. Så även Binero och Telia som ni säger ovan. Jens - ja då får du skaffa fler! :-) Kan också tillägga att mycket ny funktionalitet kommer under de närmsta veckorna. |
Johan är de ändrat nu eller? Får summan Totalt: 1.183,00 kr när jag kollar.
Jag kanske var lite för sen :) Eller är kassan steg 3 "klar"? Jag är på steg 2. Välj domän & tjänst |
Var noga med att du väljer en .nu domän samt att du behåller 1 år som betalning. Då får du en .nu domän och webbhotell för 9:- totalt för hela året.
Du kan också köra flera .nu domäner för 9:-. Kör hårt! Hör av dig om du har några andra frågor... |
Citat:
Nu skall jag testa regga. |
Lyckas inte betala mina 9kr :/
Försökt 4ggr nu. Använder vanligt eurocard. Du kanske kan se nått som jag gör fel? Faktura Nr. 3900036702, kundnr100279 |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:41. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson