WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Iphone 4 (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1042431)

BarateaU 2010-06-11 00:53

Citat:

Ursprungligen postat av youheardit (Inlägg 20358976)
alla kommer att få sälja den i sverige...

Precis, hörde nått om att tele2 hade nått på G också, dvs då har telia, tre, telenir och tele2 de möjligtvis i pipen. Tror apple har släppt de hela exclusive en hel del nu i de ettablerade länderna en del när de har skapst en trevlig marknad. Mot i början när bara at&t sålde ifånat.

Allee 2010-06-11 16:27

Pratade med tele2 precis och frågade om dom kommer att sälja telefonen.

Dom håller på och jobbar på det just nu och chansen att dom kommer sälja den var mycket stor.

Håll koll på deras hemsida, den bör komma upp där snart för bokning! :D

aDonis 2010-06-11 16:53

Citat:

Ursprungligen postat av Allee (Inlägg 20359057)
Pratade med tele2 precis och frågade om dom kommer att sälja telefonen.

Dom håller på och jobbar på det just nu och chansen att dom kommer sälja den var mycket stor.

Håll koll på deras hemsida, den bör komma upp där snart för bokning! :D

Allee du får gärna skicka iväg ett PM till mig här på forumet om du ser att den finns för bokning så gör jag detsamma!

Flykt 2010-06-11 17:40

Citat:

Ursprungligen postat av aDonis (Inlägg 20359062)
Allee du får gärna skicka iväg ett PM till mig här på forumet om du ser att den finns för bokning så gör jag detsamma!

Går det snabbare för dig att se PM här än att kika in på tele2s hemsida? ;)

aDonis 2010-06-11 18:52

Citat:

Ursprungligen postat av Flykt (Inlägg 20359064)
Går det snabbare för dig att se PM här än att kika in på tele2s hemsida? ;)

Ja eftersom jag får mail om PM direkt till min telefon, istället för att sitta vid en hemsida 24/7.

Dakota 2010-06-11 19:06

När man nu köpt sig sin Telefon.
Vad behöver man då för abonnemang för att kunna utnyttja telefonen till fullo? Vi säger att jag köper den från Telia. Då behöver jag hitta ett bra abonnemang hos Halebop då jag och de jag ringer mest har just Halebop, och jag är mycket nöjd.

En självklar punkt är väl fri surf? Utan internet så är en Iphone/Iphone 4 helt onödig eller hur?

akelagercrantz 2010-06-12 14:57

Har hört (men kan inte bekräfta) att telefonen inte kan användas för tethering tillsammans med Halebop. De har tydligen inte lyckats få ett avtal med Apple på den punkten. Telia fungerar däremot bra.

ion 2010-06-12 15:06

Citat:

Ursprungligen postat av alager (Inlägg 20359155)
Har hört (men kan inte bekräfta) att telefonen inte kan användas för tethering tillsammans med Halebop. De har tydligen inte lyckats få ett avtal med Apple på den punkten. Telia fungerar däremot bra.

Äger inte Telia, Halebop?

logic 2010-06-12 15:13

Citat:

Ursprungligen postat av ion (Inlägg 20359156)
Äger inte Telia, Halebop?

Jojomen, stämmer bra! Men Telia har en passiv äganderoll vad jag förstått, så halebop kör sitt eget race.

klein 2010-06-13 00:54

Sen finns dem som slänger telefonen i väggen när de bli sura på något. Personligen känns iphone lite efterblivet, för liten skärm och inget multitaskade os.

Få se när iphone os 4 kommer..3.2 av iphone har en del att önska.

Citat:

Ursprungligen postat av Kjette (Inlägg 20358943)
Kollegan tappade sin iPhone 3G två gånger från andra våningen hemma hos sig direkt ner på asfalten, några pixlar försvann men annars så fungerar den fint :)

Men fy sjutton vad man längtar till nya modellen när den släpps, får hoppas någon säljer den utan operatörslås bara :)

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:15.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson