WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Feedback (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   AllaWebbhotell - Sök och jämförelse av webbhotell (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1041906)

Danielos 2010-05-31 08:47

Citat:

Ursprungligen postat av FredrikMH (Inlägg 20357429)
Vad är ditt syfte i tråden?

Att studiox syfte skulle vara att marknadsföra sin tjänst med den meningen tror jag är otroligt osannolikt, snarare att konkret visa på brister.

Jawn 2010-05-31 10:05

Citat:

Ursprungligen postat av studiox (Inlägg 20357249)
Hur gör du får att få in trådarna från WN då?

Baserat på din produktsida så har jag 100% mer variabler än du, så du har alltså hälften av vad som är grundläggande :-)

Kan tänka mig att han använder regex och PHP och hurvida han kryper WN direkt eller indirekt kan jag inte svara på.

Känns konstigt att någon som har en liknande tjänst kommer in och hackar på en konkurrent?

Mer variabler betyder inte att tjänsten skulle vara bättre på något sätt kanske tvärtom?

FredrikMH 2010-05-31 10:06

Citat:

Ursprungligen postat av danielos (Inlägg 20357434)
Att studiox syfte skulle vara att marknadsföra sin tjänst med den meningen tror jag är otroligt osannolikt, snarare att konkret visa på brister.

Det är ju inte första gången han nämner sin sida så inte konstigt att man börjar undra. Vem trampar in i andras feedback trådar och börjar diskutera sina egna tjänster?

Dessutom diskuterade vi ursprungligen att 43 variabler inte räcker för en allmän databas över webbhotellen tills han vänder det att han har fler jämförelsevariabler än jag (som jag iofs inte ser på hans sida).

Hur som helst så är denna tråd skapad för att jag vill ha feedback på min tjänst och hur jag kan göra den bättre. Det minsta man kan tycka är att han kan ge konstruktiv kritik utan att nämna sin egen tjänst gång på gång...

Danielos 2010-05-31 10:20

Citat:

Ursprungligen postat av FredrikMH (Inlägg 20357446)
Det är ju inte första gången han nämner sin sida så inte konstigt att man börjar undra. Vem trampar in i andras feedback trådar och börjar diskutera sina egna tjänster?

Det minsta man kan tycka är att han kan ge konstruktiv kritik utan att nämna sin egen tjänst gång på gång...

Jo, men det håller jag däremot med om.

studiox 2010-06-06 19:14

Citat:

Jag har inte angett en enda URL eller ett enda namn som kan kopplas till min egen tjänst. Så korkat är jag faktiskt inte.

Citat:

Dessutom diskuterade vi ursprungligen att 43 variabler inte räcker för en allmän databas över webbhotellen tills han vänder det att han har fler jämförelsevariabler än jag (som jag iofs inte ser på hans sida).

Kan såklart inte länka till dessa men det uppenbarar sig om du väljer jämför markerade..

Citat:

Hur som helst så är denna tråd skapad för att jag vill ha feedback på min tjänst och hur jag kan göra den bättre. Det minsta man kan tycka är att han kan ge konstruktiv kritik utan att nämna sin egen tjänst gång på gång...

Om du inte gillar det jag skriver kan du bara ignoerara mina inlägg, det går faktiskt det också :)

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:54.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson