![]() |
Ringde och fick ett pris på 850kr/rum, max 2 pers per rum (en säng + en nedfällbar säng). Vilka vill vara med på bokningen? (Det gick bra att pröjsa var och en när vi kommer dit där)
Tobbe Thomas Mats Jens ..... fler? ##Edit: Jag lägger en bokning imorgon (onsdag) förmiddag. Posta i tråden om ni ska ha ett rum. |
Nu har jag bokat bord på Bamboo klockan 19 på lördag för 10-12 personer med resarvation för att vi blir några fler eller färre.
Det "inre rummet" rymmer dessvärre bara 8 personer men vi får oavsett sitta tillsammans i restaurangen. Ett förslag hur vi skall mötas upp tycker jag vore bra, mitt förslag är att antingen kommer man till pianobaren på Rubinen mellan kl.16-18 där vi kan softa med en pilsner. Eller också kommer man direkt till bamboo klockan 19.00 Vore ju bra om vi kunde få lite struktur på det så man vet vilka som kommer vart. (Om nu mitt förslag gillas vill säga) // Mats |
Okey då har vi en spikad plan då.
(##Edit Tobbe, datum tillagd) Vi möts upp i hotellbaren på Hotell Rubinen mellan klockan 16:00 och 18:00 på Lördag, 18 Juni 2005, så behöver ingen stressa med exakta tider ... 19:00 kan man ju även då komma till Restaurang Bamboo och möta upp där om man har mycket att göra mitt på dagen. Skall bli kul detta! Själva hotellet ligger på Kungsportsavenyn 24 (Avenyn), på vänster sida ca 300 m innan Götaplatsen (Poseidon). Om man kommer från Kungsportsplatsen (City). Bamboo ligger på Skeppsbroplatsen 1. Är man osäker på vilken tid man kan möta upp, eller om man bara spontant vill dyka upp. PM'a mej så skickar jag mobilnummer. Så vi inte tappar bort någon som vill komma. Citat:
Thomas |
Låter bra :) Resa just bokat & klart.
|
Vilket datum är det??.. Borde kanske stå i nyhetsinlägget?..
|
Citat:
Det är nu på Lördag (Lördagen 18 Juni.) Thomas |
Citat:
|
;( fan, jag är ju borta denna helgen... Annars hade jag väldigt gärna kommit...
|
Kom ihåg att ta lite bilder så vi andra får se vad ni hade för er ;)
|
Det som gör mig lite fundersam är att det är väldig stor spridning på folket även om vi ändå har så mycket gemensamt. Jag menar det är stora skillnader mellan de som driver företag och oss andra privatsnickrare i 20års-åldern.
|
Citat:
Vad det gäller företag eller inte, stora sidor eller små. Så känner jag endel av de som kommer redan och en sak är säker. Ingen anser sig vara nåt mer än nånannan av de jag känner sedan tidigare, det lovar jag! Vi kommer ha kul, spontana träffar likt denna utan höga förväntningar brukar enligt mej bli bra! Thomas |
Ingen annan som ska med på vår gruppbokning? Lägger bokningen kl 12...
## Edit: Bokat, nu får ni själva boka om ni ska vara med. Ni som var med på bokningen har fått mail med detaljer. //Tobbe |
Fick några PM med lite frågor och vill tydliggöra att det är inga som helst krav på att man bor på hotellet vi skall mötas. Till baren kan möta upp hur man än löst sitt boende, den är inte bara för hotellgäster.
Thomas |
Och det är inte heller något krav på ålder på den baren för oss som e lite yngre?
|
Citat:
// Mats |
Vad har hänt och diskuterats på tidigare möten, vad kan man förvänta sig? ;)
|
Citat:
Dom har bufe med 3 rätter..... salad, mongoliskt och sedan glass..... |
Citat:
Thomas |
Det blir vad man gör det till, sedan kan man säkert svära över vädret etc men det är en annan sak.
Öl smakar bra i alla väder, även om den smakar bäst iskall i riktigt varmt väder. Man kan ju hoppas på sol, inte kul röra sig om det regnar och är halv storm. Tror inte det spelar roll om blandningen mellan "Företags personer" eller "Vanliga", Alla hur ju samma intresse runt ett visst område. Även om det inte är en konferans med bestämmda information/samtals ämnen så tror jag att det kommer snackas om en del roliga saker men inom vissa ämnen. Alla har ju olika erfarenheter och kunskap även olia ideer. |
Helt rätt, om ni känner att ni inte passar in så är ni ute och cyklar.
Se på mig t.ex. En idiot till finne som tjänar små kronor ibland oftast ingeting :) Dock är det ett intresse för mig att få snacka, pyssla och greja med "detta" |
nej 18 e jag ju givetvis men vissa ställen e ju så fjompiga att man ska va 23 eller 25 eller liknande, e ju 21.. ;)
|
Citat:
|
Hej!
Sitter i Stockholm och funderar på om någon är med på att hyra en bil? går på en ca 600 kr för en weekend, oss http://www.avis.se. Just nu är vi två, PM:a mig gärna. |
...
|
Citat:
|
Citat:
Thomas |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Thomas |
Tjenare!
Mitt första inlägg kommer här... Jag funderar på att komma på lördag.. Är man välkommen? (Jag äger och driver Anstalten.nu tillsammans med min yngre bror Fabian) |
Citat:
Ju fler desto roligare. // Mats |
Ju fler ju bättre ;)
Kan ju vara en fin blick att få se in i wn's ögon ! |
Fan, jag sitter med och lurar på om jag skall dit. Kommer i så fall också att höja medelåldern då jag är 30+. Skall ta mig en ordentlig funderare i morgon. (då jag skall till tyskland så jag kommer nog att vara lite bakis i vilket fall som helst)
|
Har stämt av lite nu och vi blir minst 12, och kanske upp mot 20 om alla som vill komma kan komma.
Jag har tyvärr inte hört av Davve :/ Sedan finns det ju ett gäng här som inte direkt har några bra ursäkter, jag menar vi har en Umeå-bo i deltagarlistan :) Med en IP från västsverige får man inte komma in på WN på en veckan om man inte sluter upp, utan giltigt skäl! ;) Thomas |
Många i den listen verkar inte alls aktiva, så dom lär säkert inte märka om du blockerar dom 1 vecka.
|
Citat:
Jag är göteborgare....... men frugan ska bort, så jag är hemma med grabben och jag tycker han är för liten för att följa med eller vara själv hemma....... han är 2 år. Kanske skulle göra han till medlem och sedan komma båda två..... ...eller så åker vi till en lekplats och så får jag surfa på WN genom en tunnel nästa vecka ;) |
Citat:
|
tror ni man kan få bidrag av AMS för denna träff, jag menar det är ju ett ypperligt tillfälle att träffa bra affärskontakter ;D
|
Hehe, gillar Spray Date-reklamen i samband med denna mycket fina träff :)
Mitt i prick liksom.. :P |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:42. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson