![]() |
Jag kan tidigare också, säg en tid bara. Blir väl trevligt att inleda där och sen gå till Aya Sofya vid 20.
|
Låter som en bra idéééé.
|
hade varit kul att joina ett sådant här möte någongång, särskilt när man flyttat till söder och inte känner så många likasinnade här omkring.
kan tyvärr inte denna gången :( Ni som bor här omkring: vilka hotspots kan ni rekomendera när det gäller caféer som har Wifi och som inte blir tjuriga när man sitter 6 timmar i sträck? Har varit på SoFo (ingen höjdare), Paus (osköna stolar), String (favoriten, men kan bli svårt att finna arbetsro) och några andra. Tips? |
Då var 12 pers bokade kl 20 imorgon kväll.
|
Citat:
|
Citat:
Sköna vibbar där eller? |
Har aldrig varit där själv men många som arbetar där som jag känner eller känner till. De har tydligen en avdelning mer för de som arbetar.
|
Kul att det har styrts upp ytterligare en träff! Har dessvärre varit bortrest en tid och kom hem häromdagen. Synd att gå miste om detta, men det kommer fler tillfällen.
Lycka till! |
Syns vi ett par stycken hos dig Björn innan?
|
Jag kommer. Har skrivit upp mig på listan. Ska jag ringa och säga att det blir 14 istället för 12?
|
Citat:
Vad ska vi säga för tid? |
Citat:
Citat:
|
Björn, vi kommer vi strax efter 18.00 om ok?
|
Citat:
|
Edit: Hade inte uppdaterat tråden när jag skrev :)
|
Då har jag skrivit upp mig, hoppas det inte är för sent, och tittar in hos Björn innan. Sänd gärna kod/adress till mig!
Magnus_A |
PM'a gärna mig också nödvändig info som kod.
|
Om det är ok med dig björn kanske vi kan skriva koden på writeboarden? Annars får du gärna PMa mig också.
|
Såg att det var ganska många nyanmälda efter att bordet hade bokats. Det är inte en jättestor restaurang så ni som kommit till efteråt bör ring och se till att de fixar plats åt oss.
|
Har fått ett gäng PM, fler än jag trodde som kommer förbi här, kommer att bli trångt (=mysigt) på mitt lilla kontor.
|
På 23.11-tåget hem nu. Trevligt att träffa er allihop, även om jag inte hann prata med alla.
Ser fram emot nästa möjlighet att ses! |
wowowwowowo
nu är det eftterfest hos oskar!!!!!! /internetpiraten :D |
Dissade efterfesten och gick hemåt. Denna gång var superduper nice!
|
Jävligt kul, det gör vi om!
|
Hej gänget - grymt kul!
|
Tack allihopa för en trevlig kväll. Bra upplägg med att börja på björns kontor och sen gå till restaurangen sen avsluta på heaven.
|
Huvudvärken börjar släppa nu...
Helt klart en skön kväll :D Hur gick det för internetpiraten då, lyckades du ta med dig de där 40åriga damerna hem :P |
Riktigt trevligt allesammans, tack ska ni ha!
Väldigt bra upplägg också, måste vi göra om. Kanske om en månad? Citat:
|
Citat:
Ser fram mot nästa gång ;-) |
Dags att ses igen va pojkar och flickor?
|
Jag är uppe i Stockholm den 26:e till 29:e Maj om det skulle råka infalla en sådan dag.
|
Count me in.
|
Det låter bra. Jag är med.
|
Låter självklart grymt kul, jag avvaktar att någon sätter ner foten och spikar datum innan jag OSA:r helt :)
|
Vad sägs om den 29:e då? Det är en dag som ser ut att fungera för mig också...
|
Jag är på (under förutsättning att det inte blir vecka 22), så jag röstar för att vi kör under vecka 21 istället :)
|
För mig passar den 29:e maj bra, men kan nog också prioritera annat datum om det nu inte skulle fungera för majoriteten av er andra.
Jag vill även ta tillfället i akt och uttrycka min förhoppning om att "klein" vill förära oss med sin närvaro, då det finns anledning att reda ut en del missförstånd.. //Peter |
Ja, en fredag (den 29:e) passar finfint för mig.
|
Fredag 29:e passar även mig!
|
Tja!
Den 29:e funkar för mig med, då kan man ju tom köra en helkväll, man kan ju inte banga vid 22-tiden.. Ska vi gå vidare så kan jag säkert styra upp något bra på rätt sida av slussen.. /rv |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:38. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson