![]() |
får ni snurr på webmailen? webbpost.se verkar fortfarande strula, iaf för mig
|
Zend Optimizer not installed. Mycket illa...
|
VonAnka är låååååååångt ifrån lika snabb som Miraculix... :( Vad beror detta på?
|
Nu fungerar mina sajter :).
|
En stor eloge måste dock ges till Binero för att deras backup faktiskt fungerar, till skillnad från t.ex Proinet.
|
Citat:
|
Fick ni mailen som skickades under perioden servern vara nere? Eller försvann dom?
|
Citat:
Det innebär alltså på att det i alla fall fanns backup gjort natten till onsdag, sen om dom tar backup varje natt kan man ju inte veta, men det finns väl ingen anledning till att tvivla på det. :) |
Mitt konto återställdes till en backup där jag precis lyckats radera min egen site.
Sjukt flyt? ;) |
ztream: Klockrent... :D
|
thomas: all min mail har bouncat iaf
|
Verkar vara problem igen. Servern går som sirap, och ja, jag har anmält...
|
Citat:
WTF? |
Kan de ha räknat lite fel kanske? VMWare gör ju inte en server snabbare än en server som kör utan virtualisering.
|
Asså seriöst, vad fan är detta? Nu går det knappt att komma åt sidan.... herregud
|
Citat:
|
Citat:
|
Vad säger pingdom när ni som sitter på vonanka kör deras "hur slö är din sida" testet?
Beror förståss mkt på hur sidorna är kodade, grafiken osv osv.. men man kan ändå se Onormala värden. |
Citat:
Det var en del störningar på VonAnka igår, tack vare skillnader mellan den nuvarande och tidigare servern. Detta är saker vi arbetar med att lösa, som ni kan läsa i vår blogg. Flera av de saker som har noterats i denna tråd är sedan tidigare lösta (när den nya VonAnka-servern kom upp). Om ni bara kontaktar vår support så hjälper vi er mer än gärna med de problem ni kan tänkas ha. |
Citat:
|
Någon annan som har problem nu? Min email är sjukt seg och likadant med mina sidor.
|
Min sida som jag har där laddar snabbt iaf.
|
Min funkar perfekt!
|
Min sida funkar fint med, kan dock ibland vara seg vid första anslutnigstillfället men det ger sig efter någon uppdatering.
|
Funkar för mig nu med. Fungerade inte på ca 15min så jag trodde det kanske var något mer långvarigt.
|
Jag har nu bytt till Loopia från Binero och jag är så glad eftersom allt går så sjukt mycket snabbare nu :D
|
Citat:
|
Nu är hela min sida helt borttagen samt jag kommer inte in på min FTP längre. Någon med samma problem?
Detta är helt sjukt!!! |
Det är endast min .NU-domän som ligger nere märker jag nu. Min .se sida fungerar fortfarande. Kommer inte in på FTP dock.
|
Citat:
Edit: Detta kanske kan vara intressant? http://www.webmasternetwork.se/f16t27786.html |
Jag har kontaktat supporten ja. Dom skulle kolla på det. Sånt här får absolut inte hända. Andra .NU sidor funkar hos andra webhotell..
|
Ja, det är tydligen deras ombud som strular. Tråkigt men har inte sett att det har hänt förut.
|
Dåligt ombud isf. Detta är verkligen katastrof.
|
Ja, vi har några .nu domäner kvar via enom. Samma problem där , felanmält vid 17 tiden och fortfarande inget svar.
Detta har endast hänt via Enom som ombud. |
Skulle gärna se att Binero och andra bytte till andra ombud än eNom på grund av detta:
http://wikileaks.org/wiki/WIKILEAKS.INFO_c...nd_Demand_Media |
Liten uppdatering:
Hello, The .nu registry appears to be experiencing an issue that is causing them to place parking pages on .nu domains. We have contacted the .nu registry concerning the problem, however they did not provide us with an ETA for when the problem will be resolved. This appears to be at the registry end, and is likely affecting all .nu customers regardless of registrar. Once we receive word the problem has been resolved, I will notify you via this support ticket. Thank you for your patience, |
Mina sidor ligger nere hos Binero nu igen. Någon med samma problem?
Kommer antagligen byta nu när det är något problem varenda dag.. |
Aa, jag har en sida kvar hos binero och den är nere nu. Asså Binero seriöst vad är detta..
Kan ni inte flytta över oss till en fungerande server eller något? Blir så trött... |
fungerar nu iallafall......
|
Citat:
EDIT: Jo, det fungerar nu. Verkar som om det är korta avbrott hela tiden. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:01. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson