![]() |
Citat:
Det kan stämma att våra svarstider på programspecifika frågor just nu har blivit något längre, ärendena prioriteras där vi besvarar de mest akuta ärendena i första hand. Generella frågor försöker vi dock att besvara inom 24 timmar, men även här kan det ibland bli en viss fördröjning. Vårt mål är självklart att alla frågor ska besvaras inom en rimlig tid, om du kan skicka ditt ärendenummer till den generella supporten ska vi kolla vad som har hänt i ditt fall. Hälsningar TradeDoubler |
Citat:
Ticket har under sommaren jobbat på att förbättra och optimera sin sida. Information om detta gick ut under juni månad, ytterligare information kommer att skickas till dem affiliates som eventuellt har blivit drabbade. Hälsningar TradeDoubler |
Men snälla Tradedoubler, varför framgår det så fint i mailen när man blir godkänd vilken webbplats som avses, men inte när man blir nekad? Kan ni inte fixa det?
|
Är det bara jag som int ekan logga in på TD sen i går och vars banners inte visas på min sajt. Verkar som all flash eller liknande upphört fungerat.
"Bad request" står det när jag loggar in samt "Your browser sent a request that this server could not understand. Size of a request header field exceeds server limit." Någon som vet eller hört något? |
Sök Sök Sök...
http://www.webmasternetwork.se/index.php?s...=ST&f=9&t=24070 |
Varför kan jag inte får mina sidor bekräftade?
http://www.mobilkontantkort.com http://www.bigpokerdeal.com Har lagt in mina koder på mina sidor! "<!-- TradeDoubler site verification ****** --> " Nickar: Robziolito1 på TD... |
Citat:
Kontakta TD så lägger de inte dina sajter manuellt. |
Citat:
|
Citat:
|
Eftersom TD uppenbarligen själva inte klarar av att göra det, så ville jag lägga in en varning för programmet BOOKING.COM.
Programmet ger ersättning per sale, men trackingpixel saknas så inga köp spåras vilket jag kunnat konstaterat sedan jag skickat X tusen klick vilka genererat 0 sales. Den 15:e fick jag felet bekräftat av TD, idag har vi den 18:e och TD har som vanligt inte informerat affiliates som sitter och skickar gratistrafik till booking.com |
Citat:
Vi vill även försäkra er om att vi alltid kompenserar er, så ni behöver aldrig oroa er för att ni vid spårningsproblem går miste om ersättning. Spårningsproblem har alltid en högsta prioritering hos oss då även vår intjäning drabbas när tekniken inte fungerar. Spårningsproblemet med Booking.com ligger inte hos TradeDoubler därför har vi en tät kontakt med kundens tekniskt ansvariga och vi har fått information om att vi närmar oss en lösning. Vilket vi är precis lika angelägna om som ni. Hälsningar TradeDoubler |
Zzzz... Ingen info ngnstans som vanligt...
Event type Last updated Unique visitors: 14h 9m Impressions: 14h 6m Lead & sale: 14h 9m Clicks: 14h 6m |
Citat:
|
Jo, det verkar inte vara up-to-date trots att det står så... Uppdateras väl efter hand hoppas jag.
|
Är det fler som verkar ha problem med gårdagens sales?
|
Den här pre-payment skiten är riktigt störande.
Jag vill se exakt hur mycket en annonsör är skyldig mig. Var ser jag det nu eftersom ni gömmer informationen? |
Gå in på detaljerad kontobalans.
|
Vet inte om det stämmer. Ser inga förfallodatum eller någonting.
Rapporten är i stort sett värdelös för jag får ingen riktig information om vilka datum dessa summor gäller. Kan lika gärna vara 3 månader sen. Edit: Nej det stämmer inte. Eftersom jag dragit in summor till detta företaget denna månad och de står under "Förbetalda transaktioner", men de har en pre-payment skit på sig så att jag inte kan se någon statistik. Alltså kan inte den summan vara förbetald då de inte har några pengar på sitt konto. Och de står INTE under "Ej ännu fakturerade transaktioner" |
Citat:
Haha. |
Har en fråga, om jag har under ca 1 helt år, gjort så att td skickat betalningarna till mitt bank konto, kan jag nu ändra så dom kan skicka det till en annans bank konto?
Vart kommer skattepengarna gå? Kommer dom gå till Det nya bankkontot eller Det gamla bankkontot? |
Skattepengarna går till skatteverket öronmärkta med kontots personnummer.
|
Så skattepengarna kommer att gå till det nya kontot?
|
Skattepengarna går, som sagt, till skattekontot tillhörande det personnummer du har registrerat på Tradedoubler.
|
Jaha okej, men om jag ändrar person nr osv då , kommer skattepengarna gå till nya bank kontot / person nr?
|
Någon annan än mig som inte kan logga in på td idag? Får upp en vit ruta där de står "Bag Request"
|
Citat:
SÖK! |
Någon fler än jag som har problem med att mail "försvinner" när man mailar supporten? Min senaste kontakt med TD har sett ut så här:
Jag mailar TD min fråga. TD svarar och ställer följdfråga. Jag svarar på den. Väntar 3 dagar, inget svar. Jag mailar igen och frågar status. 2 dagar senare - TD svarar att de ej fått något mail. Jag mailar igen. Väntar ytterligare 3 dagar, inget svar. Här tänker jag att det kanske är min mail som strular så jag byter till en annan i min profil och skapar en ny ticket. Då får jag svar relativt snabbt från en person på TD, dock så är det bara ett tomt mail bortsett från min citerade originaltext.. Känner mig lite less |
Har haft problem med att TDs svar inte nått min inkorg.
|
verkar som TD har ett allvarligt fel med sin banner matning, får "Bad Request" på alla mina
|
Hej,
Vi har för tillfället problem med vår webbsida och användargränssnittet. All spårning sker fortfarande och alla annonser visas. Vi beklagar för eventuella besvär detta kan orsaka. Hälsningar TradeDoubler |
Citat:
|
Citat:
SÖK! |
Spårningen är fördröjd.
Unique visitors: 13h 0m Impressions: 2h 16m Lead & sale: 13h 0m Clicks: 1h 16m Citat:
|
Nu börjar data komma in, men för mig blev onsdagen den sämsta på många många månader, trots att trafiken var normal. Så troligen har TD tappat bort transaktioner, nån annan som kan verifera detta?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nu har faktiskt resten av datan droppat in, och det såg helt ok ut. |
är där någon som fått en FÖRKLARING av TD om deras inloggning o bannerproblematik "Bad Request"?
|
Min ersättning från Telia var extremt usel under September månad och nu kom det fram att det var på grund av spårningsproblem, och jag fick en ersättning av Telia idag, men det var ju knappt någonting i jämförelse med hur mycket jag hade "tjänat" om allt hade varit OK.
Kan man överklaga detta? Eftersom det tydligen har varit spårningsproblem under hela September-månad och ändå haft uppe reklamen hela tiden och förmedlat trafik till Telia. Förjävligt! |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:03. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson