![]() |
Citat:
|
ahman: För att Double lever på det...
|
Är Double.net en döende sajt eller?
Helt omöjligt att komma i kontakt med dessa. Har skickat två mail och ringt 1 gång. Helt värdelöst. |
Betalar aldrig PV Koll ?? Jag tycker att det var längesedan PV Koll avslutade samarbetet med double. Jag har inte fått några pengar Tillgängliga från dom utan dom ligger bara under godkänd som dom gjort rätt länge nu!
|
Citat:
Har Doubles repressentant här på forumet försvunnit också eller? |
Hej
Snarare rena motsatsen till döende, har aldrig haft så här mycket att göra som nu - massor av sköna och efterfrågade funktioner är på intåg och annat kul som jag inte kan berätta om riktigt än. Därav har min egen aktivitet på WN minskat (ren tidsbrist). Vi har som mål att svara på alla mail som kommer till oss inom 1-2 dagar, får man inte svar inom denna tid kan det bero på att vi för tillfället har mycket att göra - vilket på sätt och vis är bra då vi spenderar stora delar av vår tid på att göra saker bättre på ett eller annat sätt. Vi är för närvarande fyra heltidsanställda som jobbar på DoubleNet så det kan bli mycket att göra ibland. Vi kommer dock att öka personalstyrkan under året och då hoppas jag att vi ska kunna svara på alla mail som kommer in inom bara någon timma :) Ni kan även ringa in till oss så svarar vi omg på era frågor. Mvh Dejan Växel: 031-65 75 70 |
Skönt att höra från er igen. Det var bra att du gick ut och berättade lite.
|
Nån som vet nåt om pv-koll??? Var har pengarna tagit vägen?
|
Hej,
Något nytt om Datorshopen.nu?! Vi har en hel del pengar där sedan förra året som aldrig betalas ut... Känns extra surt när ni själva pushade hårt för denna kampanj i era nyhetsbrev etc och sedan får vi inga pengar... <_< |
På vissa textlänkar, när man klickar på de så kommer man till double's hemsida, why?
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
Datorshopen.nu (enligt mig felstavat domännamn men jag kanske är lost) Betalade på CPM basis ... och bannern var en julkula utan nån som helst referens till datorshopen.nu skriven på den ... ska sägas de satt en rätt bra CPM också Ifall Double lyckas driva in de pengarna blir jag nästan lite imponerad. Märkligt Double tog in kampanjen och ännu märkligare de pusha för den dessutom. |
Citat:
Nej, på just dessa program har jag varit godkänd och det är mycket märkligt faktiskt, har mailat två gånger utan resultat. :( |
Hej,
Någon som vet vad man ska skriva på titel när man aktiverar sitt double konto? |
Tycker ni e lite sega på att be era annonsörer att skicka in fakturorna, mina pengar kommer aldrig godkännas!
|
Hej
Jag hade tyvärr inte koll på att andra här på WN haft problem med personen bakom Datorshopen.nu tidigare. Himla tråkigt att detta inträffat. Vi har tagit åtgärder och fixar just nu vår hantering av CPM med mycket strängare regler. Datorshopen var en av de första som använde vår CPM modell och vi har lärt oss av misstaget. Citat:
Citat:
|
Får man fråga hur ni räknar ut era impressions? Är det 1 per IP per dag och sedan 1000 av dessa? Om du förstår hur jag menar.
|
Liten fråga, försökt maila men inte fått svar.
Har lite pengar innestående som väntas på att godkänna. Har gått nästa två månader nu. När går dessa igenom? Gäller erat eget program. |
Asså jag tycker ni borde ta in flera program, som ger minst 2 kr klick eller ngt, 25 öre är ingeting..
|
Citat:
Citat:
Citat:
|
Bra, gör ni detta kommer jag vara bästa affiliaten hoss er, många tror ni e sk** program, ,men jag tkr ni e grymma.. Men lixom, ni verkar inte tjata på era annonsörer om pengarna? ;)
|
Det tar tre bankdagar innan pengarna kommer in på bankontot men pengarna från Double har fortfarande inte kommit in och snart har det gått fyra bankdagar.
|
Hmm, har double på en del gamla sidor. Har sett att Gratislistan ALDRIG har fått ett enda klick, fast alla andra annonsprogram har fått flera klick. Och gratislistan ligger på alla undersidor under samma hemsida.
Min fråga är, varför funkar det inte? Er räkning av klick på just specifikt Gratislistan. |
Är det huvudtaget någon idé att skriva mail till Double när de ändå så inte svarar på mailen? Anledningen att jag undrar beror på att jag kollade under nekad trafik och såg detta "Ej godkänd som reklamdistributör".
Kruxet är att jag endast har annonser som jag är godkänd i och jag kollade igenom de annonser som jag har på en webbsida och hittar endast annonser som jag är godkänd i. Skulle vara bra att man fick en bra förklaring från Double vilka annonser det handlar i och med att jag endast ser annonser som jag är godkänd i. |
Alltså, för mig känns det som att varje gång jag frågar något, oavsett var (email /WN) om double, får jag ALDRIG svar. :(
|
Bump.
(Som vanligt, aldrig svar från double :)) |
Jag fick i alla svar från Double även om det inte var det svar jag ville ha.
|
Okej, själv har jag inte fått något svar på flera månader. Man börjar tröttna :)
|
Enda sättet som funkar att få tag på dem är att RINGA!!!!! Får inte heller svar på mina mail eller frågor skickade genom deras kontaktformulär. Men när man ringer får man svar...
|
Ska kanske testa det, men känner inte för att sitta och snacka med (förmodligen) en usel support och slösa bort arbetstid.
|
Prova och ring. Du kommer knappast till usel support. För det verkar som dem inte har nån. ;)
Antagligen får du prata med nån av säljarna som brukar duktiga på att ta tag i saker och ting. Iaf har det funkat för min del. |
Vi lossar den tråden nu då så fäster vi den igen om Double återkommer till WN.
|
Citat:
Ring mig direkt så skall jag hjälpa dig Olof. PS: Notera att vi har en FAQ och svarar inte alltid på frågor som klart och tydligt finns med där. Det beror på att vi har cirka 9.500+ affiliatesajter och vi får en otrolig mängd frågor varje dag. |
Dags för en liten känga till double...
Skulle vara kul att höra förklaringen till varför INTE Meddelandelåns annonser har fungerat på ÖVER en månad trots att mail har skickats BÅDE till annonsör och till double. Detta är inte första gången det händer att meddelandelån ligger nere flera veckor... Vad är förklaringen och varför har inte double jagat annonsören till världens ände med blåslampa för att få igång annonserna igen? Svar som "Vi har haft semester, underbemannade/sjukdom whatever" är inget jag är speciellt intresserad av att höra. |
Hej clonix,
Ren miss från vår sida. Ska genast försöka få tag i annonsören och hitta en snabb lösning. Ska även erbjuda att hosta deras annonser i fortsättningen så att det inte händer igen. Hälsningar, Dejan |
Dagens ros!
Tack till Budson under Doubles fana som lät oss bomba dem med trafik, men stängde av samarbetet då det var utbetalningsdags. |
Godkän pengar, be era annonsörer snabba !!!
|
Double är de snabbaste på marknaden, ge de inte så mycket skit. Bra jobbat, skulle jag vilja säga!
|
Fick idag två mails från Bingosidan och Hasardspel om att de uppdaterat sina banners. Varför skickar de den infon till mig när de själva har avslutat samarbetet med mig efter ha tagit massa besökare från mig och därefter avslutat samarbetet (samt inte betalat något för den trafiken)
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:01. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson