WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Webbhotell (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Binero fel - varje dag (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1051029)

SEAPelle 2011-12-28 19:00

Citat:

Ursprungligen postat av rhdf (Inlägg 20428570)
Jag antar att en av dessa "work-arounds" inte var att installera tex SQL Server Management Studio på din dator och ansluta till databasen via SSH, precis som Binero rekommenderar....

Jag antar du gav fel länk för den du gav innan står det tydligt på sidan
Denna guide innehåller information som inte längre är aktuell.
Intressant är att det finns en länk för hur man gör med mySQL medan det som ser ut som en länk till ny guide för MS-SQL inte är en länk som fungerar då dom i sin kod skrivit fel href= blev href0. *S*

Rätt guide finns http://www.binero.se/support/guider/...via-ssh-tunnel

Frågan är hur det fungerar med den guiden att samtidigt jobba mot sin lokala SQL Express?

SEAPelle 2011-12-28 19:04

Citat:

Ursprungligen postat av Kjette (Inlägg 20428630)
Om jag läste rätt i ärendet så kör du just nu en SQL Server 2000 instans och vi kör 2008 vilket skiljer en del. Men det finns väl till viss mån bakåtkompabilitet men man skall inte lita på att det fungerar.

Vilken funktion menar du inte fungerar om jag får vara nyfiken? Jag har hittentills inte stött på något som inte fungerar vid "uppgradering", däremot tvärtom så klart, om man exempelvis kör CTE tekniken fungerar det inte på 2000 eller använder de nya datatyperna osv...

Nilsson 2011-12-29 11:08

När vi gav upp att binero skulle försöka få in .mdb filen. (Enligt dom gick det inte med transformations i den version de körde). Inte vet jag. Men iallafall... när vi gav upp det så ägnade vi istället lite tid åt att få tunnel att funka och efter det var ordnat (4-5 mail) så tog det mig 30 sekunder att importera .mdb filen. Jag skall dock erkänna att jag ändrade i .mdb filen de fält som inte gick att omvandla.

Jag har alltid fått bra support från Binero, i detta fallet fick jag också bra support om än en känsla av att de testade... 'näpp...' sände tillbaka med att 'det gick inte' 'vi har inte support på detta verktyget...' sedan ledigt.... timmar gick. Julhelg. Oj, svara igen... 'nepp' 'går inte så här, vill du ha det så här... ?' timmar går. Jag svarar ju naturligtvis på en gång men tiden går.

Kan uppleva att man kunde varit lite mer visionär och 'kännt' på sig att detta inte skulle gå från början och redan då föreslagit att vi försökte få fason på en tunnel så att jag kunde fixa allt själv. Jag gjorde helt enkelt fel val som trodde att det var snabbast att få supporten att importera filen istället för att fixa en tunnel som funkade. Och eftersom supporten var aningen trög så vågade jag inte förvirra dom med två frågor på en gång.

Nu när alla kommer att skrika om att en support minsann inte skall känna något alls på sig så kan jag redan nu tala om att jag suttit själv i support många år och alltid kunnat känna på mig hur och vilken typ av support kund är mogen för och hur man snabbast skall kunna lösa ett ärende.

Jag vet också att man ibland får spatt av olika anledningar och slänger iväg en motfråga för att man vet att man kan gå på fika då och utan dåligt samvete ta tag i det dagen efter. Lite så kände jag att det var här. Julhelg och allt...

Nåja, Binero är fortfarande bra i mina ögon. Jag har en fungerande tunnel och kan fixa med mina importer själv. Frid och fröjdens. Ha en god fortsättning alla...

//Kram

goose 2011-12-29 13:04

Ja det är för jävligt att de inte har fullt manskap på plats en julhelg :P ..vi som betalar nästan en hundralapp i månaden för full service.

Danielos 2011-12-31 19:59

Citat:

Ursprungligen postat av Nilsson (Inlägg 20428658)
Frid och fröjdens. Ha en god fortsättning alla...
//Kram

Detsamma! Jag passar på att även önska alla ett Gott Nytt År!!

PKaze 2012-01-06 19:50

Jag har kört med Binero i många år (dock inte ända sedan det var Aleborg). Jag har väl egentligen inte upplevt så stora problem på sista tiden, men man drar ändå öronen åt sig. Och som så många andra är det fortfarande 1.0 som gäller för mig. Dock lyckades jag få mer utrymme "gratis" när jag slog i taket, det var bra.

Jag reggade ett nytt konto på citynetwork alldeles nyss (samtidigt som jag reggade faktabank.se). Får bli en liten test av citynetwork med den domänen. Hittills är jag iaf nöjd (med själva domänköpsprocessen samt skapandet av nytt konto hos cn).

/Peter

njoy 2012-01-09 07:43

Citat:

Ursprungligen postat av emilv (Inlägg 20424374)
Starta ett ärende där du ber om att bli flyttad till nya miljön. Kanske kan du även säga att du är beredd att svara på frågor om vad ditt system behöver, ifall de är osäkra på hur något ska fungera i nya miljön.

Har inte läst hela tråden, men inlägget jag citerar fick mig att tänka på något. Binero 1.0 var supersnabbt. Bläddra bland sidor blixtrade till i webbläsaren. Binero 2.0 är på så vis en mardröm. Laddningstid på flera sekunder. Vet inte om deras klusterlösning är det som segar ner. När jag testade CityNetwork som är samma plattform så hade dom samma prestandaproblem.

En kund till mig blev flyttad till från Binero 2.0 Litespeed till Binero 2.0 Apache2 och tyckte att stabiliteten blev mkt bättre.

Jag skulle ligga kvar på Binero 1.0 eller byta leverantör. Jag har annars alltid stöttat Binero. Men prestandan är hemskt dålig.

johan1234 2012-01-09 12:55

njoy - vi får en väldigt annan feedback när det gäller jämförelsen mellan binero och city. Dvs bättre svarstider både från sidor som en kund har hos oss och kanske än mer från kontrollpanelen. Kan dock bli än bättre.

fr1ppe 2012-01-10 00:20

Har inte läst hela tråden, men jag kan också berätta om att jag haft stora problem med binero. Framförallt svarstider, kör wordpress och ofta får man 1-2 sek dö tid innan något händer. Läste något om att det var ett känt problem hos Binero, men de har fortf. inte gjort något åt det. Vet många som bytat webbhotell pågrund utav detta.

gregoff 2012-01-10 07:49

Mitt senaste problem (av en lång rad som för många andra här) var att ett par av mina domäner helt plötsligt fick ny ägare. Syntes fortfarande på mitt konto men hade en annan som ägare enl. whois.

Fredrik K 2012-01-11 19:10

Citat:

Ursprungligen postat av web2k (Inlägg 20424366)
Tjena,

Har haft Binero länge... tycker jättemycket om Binero och kanske därför så tråkigt att det, för mig, blivit ett riktigt felhotell.

1.Har sedan starten haft mere eller mindre problem med DNS-pekningar, de fastnar inte och går inte igenom som de borde.

>Binero svara : Tyvärr ligger du på 1.0 och det är fel där men inte 2.0, men >eftersom du är betalande kunde sedan länge prioriterar vi inte dig utan de >nya som kommer. (förkortars Binerror resten av texten)

2.Har två konton Linux och windows... när jag låser en domän mot linux fungerar det, men inte mot windows. då måste jag ringa supporten.

> Binero svarar: Binerror!

3.Pekningar från en domän till en annan verkställs men syns inte i kontrollpanelen utan bara i deras "bakomsystem" så jag kan inte själv ta bort dessa...

4.Domänen som köps OCH betalas med kort reggas inte, ibland även efter flera dagars mailtrafik undrar de själva vad som gått fel.. men pengarna har de tagit...

5.Sturlande support, TREVLIG, men strulande där varje supportperson hela tiden verkar sträva efter att markera ärendet som stängt. de gånger jag har turen att komma till samma person som hanterat mitt ärende kan denne skylla på att han/hon "trodde" att någon annan skulle fixa problemet då hans/hennes arbetstid var slut....

6.Domänkontroll. Litar inte ett dugg på Binero längre när det gäller att de har koll på mina domäner. Får själv administrera och hålla koll trots att jag betalar för det.

7.Rättigheterna på samtliga mina domäner försvann på fredagen efter att någon där i supporten skulle låsa ett par domäner åt mig (eftersom kontrollpanelen 1.0 inte fungerar). Resultat.. alla besökare var tvugna att logga in.. Problemet åtgärdades på lördagen typ 13-15... Blev lovad återkoppling... väntar fortfarande ;-) 13 dagar sedan...

8.Beställde en massa domäner som de inte ens reggade. Kunde i 10 dagar gå in på andra ställen och köpa dessa.. Borde kanske gjort det, men dum och lojal som jag är.. så väntade jag på deras "prisade support"

9.Betalar fortfarande full pris för ett system som inte alls ger mig det jag borde få och jag väntar fortfarande på 2.0.. vad hände med den?

10.Försöker komma i kontakt med någon ansvarig

11.Skriver här på WN..

> Jag svarar: Jag inser att jag är lurad och godtrogen.. men jag orkar inte byta leverantör.. och de har ju varit så bra snyft ;-)

Det tråkiga med deras support system är att om du skickar uppdateringsinfo om ett ärende hamnar du i botten på kön igen.

Sedan får man svar på en del av frågorna i mejlen sällan dom läser allt.
Troligen för att "avsluta" ärendet.
Som dom gör direkt när dom skickat ett svar till dig.

Under Aleborg, fungerade det exemplariskt.

phamel 2012-01-13 22:41

Binerosajt - pingdom

Hej!
Jag satte pingdom.com på en av mina wp sajter hos Binero efterom det varit mycket problem sedan övergången till 2.0. Senast idag var det 25min nertid. Jag kan inte riktigt ta ställning till om siffrorna är bra eller dåliga så jag vill gärna höra era kommentarer. Se bilderna.

Statistiken visar de senaste 25 dagarna, den tid då pingdom kollat sajten.

Tack på förhand!
mvh
Pål

uptime:
http://img26.imageshack.us/img26/3366/uptimey.jpg

responstime:
http://img197.imageshack.us/img197/1658/responstime.jpg

Erik Stenman 2012-01-14 00:10

Svarstiden är ju riktigt dålig. Jag har en sida på CN som har ungefär 3x så snabb svarstid för Pingdom. Men inte det heller är ju jättebra.

Mario.D 2012-01-14 17:33

Responstiden är kass, men det är ett känt problem med Binero 2.

Fredrik K 2012-01-15 20:44

Citat:

Ursprungligen postat av Mario.D (Inlägg 20429947)
Responstiden är kass, men det är ett känt problem med Binero 2.

Vad beror den dåliga svarstiden på enligt Binero?

web2k 2012-01-17 18:50

MEN Va FASEN....

Uppdatering av kontrollpanel 2012-01-17 kl 08:00 – 12:00 <<<<-----------
Publicerad av Johan torsdag, januari 12th, 2012

Uppdatering 17:45: <<<<<<<<<<<<<<----------------------
Arbetet fortsätter. Detta slutliga problem är inringat till en strulande databas, och vi hoppas det ska vara sista åtgärden som behövs göras innan vi kan släppa in er kunder igen. Tyvärr är risken med att öppna upp systemet innan detta är 100% klart för stor och vi ber om er förståelse och om ursäkt för att det dragit ut så mycket på tiden.

Förvånad NÄE.... Bineroskit

web2k 2012-01-17 18:52

Citat:

Ursprungligen postat av web2k (Inlägg 20430155)
MEN Va FASEN....

Uppdatering av kontrollpanel 2012-01-17 kl 08:00 – 12:00 <<<<-----------
Publicerad av Johan torsdag, januari 12th, 2012

Uppdatering 17:45: <<<<<<<<<<<<<<----------------------
Arbetet fortsätter. Detta slutliga problem är inringat till en strulande databas, och vi hoppas det ska vara sista åtgärden som behövs göras innan vi kan släppa in er kunder igen. Tyvärr är risken med att öppna upp systemet innan detta är 100% klart för stor och vi ber om er förståelse och om ursäkt för att det dragit ut så mycket på tiden.

Förvånad NÄE.... Bineroskit

----

Detta möttes jag av idag... när jag skulle logga in och jobba INTE ETT JÄVLA MAIL FICK JAG.....

Uppdatering pågår

Vi arbetar för tillfället med en uppdatering av vår kontrollpanel och dess bakomliggande system.

Mer information om uppdateringen finns på http://www.binerodrift.se/?p=283&m=201201

Välkommen åter!
Binero AB

Tomtar.. jag blir så ledsen, besviken men inte ett dugg förvånad.. hade jag bara haft pengar hade jag köpt upp skiten, sparkat de tomtar som jobbar där och lagt ner skiten med förlust.. bara för sakens skull...

jake 2012-01-18 07:38

Har haft samma problem som trådskaparen och många andra.

Nu har jag även problem med att sidorna inte visas t.ex. http://www.barnwebb.se och http://www.fordonswebb.se är är åtkomliga ungefär varannan gång jag försöker gå in på sidorna för tillfället.

dock visas det inte på binerodrift.se att något ska vara nere.

Någon mer som har problem just nu?

Urme 2012-01-18 08:07

1 bifogad(e) fil(er)
Citat:

Ursprungligen postat av jake (Inlägg 20430198)
Har haft samma problem som trådskaparen och många andra.

Nu har jag även problem med att sidorna inte visas t.ex. http://www.barnwebb.se och http://www.fordonswebb.se är är åtkomliga ungefär varannan gång jag försöker gå in på sidorna för tillfället.

dock visas det inte på binerodrift.se att något ska vara nere.

Någon mer som har problem just nu?

Jag har samma problem med min domän gretel.se, dock verkar det bara vara problem om jag sitter på en Telia uppkoppling.. om jag kör på BBB så fungerar sidorna hela tiden. Vart kan problemet i så fall ligga?

Har även problem i "nya" kontrollpanelen nu om jag försöker lägga till eller ändra mina DNS records får jag meddelandet som ses på skärmdumpen jag bifogat.

oderland 2012-01-18 08:44

Tror att det står på driftbloggen att allt inte är åtgärdat än. Så du får nog avvakta lite till innan du har full funktionalitet i kontrollpanelen :-(

Citat:

Ursprungligen postat av Urme (Inlägg 20430201)
Jag har samma problem med min domän gretel.se, dock verkar det bara vara problem om jag sitter på en Telia uppkoppling.. om jag kör på BBB så fungerar sidorna hela tiden. Vart kan problemet i så fall ligga?

Har även problem i "nya" kontrollpanelen nu om jag försöker lägga till eller ändra mina DNS records får jag meddelandet som ses på skärmdumpen jag bifogat.

phamel 2012-01-18 08:51

Jag hade liknande problem tidigare hos Binero, med att man från vissa uppkopplingar inte kom åt sajterna/domänerna. Då var det DNSSEC som spökade. Det stod inget om det hos Binero men supporten medgav sedan att de hade problem ibland med det. Det går att slå av DNSSEC i domänhanteraren och sedan har det fungerat.

Quid 2012-01-19 13:44

Kan man lita på deras övervakning?

Just nu är det en driftstörning, den har pågått sen 13:10:54, men deras övervakning säger också att den slutade 13:20:54.
Vilket inte stämmer, jag kommer fortfarande inte åt min sida: "HTTP Error 503. The service is unavailable."

http://www.binerodrift.se/?sensorId=1098&m=201201

Då har dom ju "slarvat bort" 20 minuter ner tid?

Nu säger även denna artikel att det ska vara åtgärdat 13:40, men jag får fortfarande: "HTTP Error 503. The service is unavailable." på mina sidor.

http://www.binerodrift.se/?p=308&m=201201

Quid 2012-01-19 17:46

Jag får fortfarande "HTTP Error 503. The service is unavailable." på mina två sidor, och jag har frågat typ 10 pers, hälften kommer in och hälften får samma fel.

Jag har testat med http://www.downforeveryoneorjustme.com/, den säger nere ibland och uppe ibland.

Kör jag en tracert så kommer jag till rätt IP. Någon som har råkat ut för samma? Känns som något routingproblem?

Iskariot 2012-01-19 19:31

Quid: Har du testat att kontakta supporten? Ring 0771-24 08 00.

Jag hade precis samma problem som du idag på min ASP.NET site som ligger på Binero 2.0, och det hade att göra med deras IIS-problem tidigare idag. Förklaringen från supporten på att jag fick 503, men andra fick upp sidan utan problem, är deras lastbalansering.

I mitt fall var applikationspoolen på en av de 14 noder som min site ligger på fortfarande stängd efter strulet de hade tidigare under dagen. Den mycket trevliga och hjälpsamma killen i supporten loggade in på server efter server, tills han på nummer 11 av 14 hittade just en nedstängd applikationspool, startade den, och voila så var 503 som bortblåst!

Quid 2012-01-19 20:03

Citat:

Ursprungligen postat av Iskariot (Inlägg 20430375)
Quid: Har du testat att kontakta supporten? Ring 0771-24 08 00.

Jag hade precis samma problem som du idag på min ASP.NET site som ligger på Binero 2.0, och det hade att göra med deras IIS-problem tidigare idag. Förklaringen från supporten på att jag fick 503, men andra fick upp sidan utan problem, är deras lastbalansering.

I mitt fall var applikationspoolen på en av de 14 noder som min site ligger på fortfarande stängd efter strulet de hade tidigare under dagen. Den mycket trevliga och hjälpsamma killen i supporten loggade in på server efter server, tills han på nummer 11 av 14 hittade just en nedstängd applikationspool, startade den, och voila så var 503 som bortblåst!

Ja, jag har ett öppet ärende hos dom, så vi får hoppas att det är löst snart.

Quid 2012-01-19 21:14

Nu har det kommit igång för mig, så man får väl anta att alla applikationspooler för mina sajter är igång nu.

Men det känns ju lite sådär att flera webbplatser är oåtkomliga för många besökare samtidigt deras driftblogg säger att allt är okej?

Så om man går tillbaka till frågan jag ställde innan: Kan man lita på deras övervakning?
Nej, tydligen inte. I mitt fall felar den ju på 8 timmar idag :(

Quid 2012-01-19 21:41

Citat:

Ursprungligen postat av Kjette (Inlägg 20430383)
Vi övervakar inte enskilda webbplatser tyvärr, det är en omöjlighet för oss. Binerodrift övervakar på IP-nivå i fall webbservern svarar på port 80 och ger en 200 request.

Tack för att du klargjorde ang. övervakningen.

Citat:

Ursprungligen postat av Kjette (Inlägg 20430383)
Din applikationspool låg nere på samtliga noder, dom blev åtgärdade så fort ditt ärende skickades in och togs hand om. Närmare efterforskning så ser alla applikationspooler OK ut också på samtliga noder för övriga kunder, utvecklare har gått igenom med hjälp utav skript och liknande för att säkerhetsställa att det inte uppstår för fler också.

Jag har full förståelse för att det kan bli fel ibland.

peteblom 2012-02-01 08:27

Har haft Binero en längre tid, ligger bara på downtid mellan 98,50-99,70 varje månad, anser det bra för dem pengar man lägger ut

SajtXL 2012-02-01 21:18

Citat:

Ursprungligen postat av peteblom (Inlägg 20431445)
Har haft Binero en längre tid, ligger bara på downtid mellan 98,50-99,70 varje månad, anser det bra för dem pengar man lägger ut

Nu blev jag lite osäker....
Du menar att de har en UPPTID på 98,5% - 99,7%, eller ??

Mario.D 2012-02-03 10:19

Någon annan som har problem med att skicka upp filer eller ladda ner från Binero?
Med ftp så misslyckats det ofta så man får köra med resume för att lyckas och via deras kontroll panel så blir det bara timeouts och ibland 404 fel.

Sedan när man provar att ladda ner så går det fruktansvärt långsamt och ostabil fart.
Trodde först det va något med uppkopplingen på jobbet men det är precis likadant nu hemma.

Har varit så dom 2 dagarna jag provat.

davidgbg 2012-02-06 12:29

Jag är också tokigt missnöjd med Binero, tycker laddtiderna på min sida har försämrats något fruktansvärt.

Att klicka runt i adminpanelen på en vanlig wordpressinstallation är en pina.
Tipset när man kontaktar supporten är att man ska installera W3 Total Cache. Jag tycker inte det ska behövas när man har en i nyinstallerad och i princip tom wordpressblogg.

Fruktansvärt missnöjd med supporten som ibland svarar på en av två frågor man har skickat in via mail.

Värdelöst, förut rekommenderade jag Binero. Så är det definitivt inte längre.

/ David

mister 2012-02-08 16:49

Hela denna och förra veckan har jag upplevt binero riktigt segt både från kontoret, mobilen och hemma, tar nästan 1 minut att ladda vilken sida som helts jag har på mitt webhotells konto och har testat om det vart något som sakta ner men det är inget. Vartfan är världen påväg! Har använt mig utav pingdoom tester men får svaret Your SITE IS 92% SLOWER THEN ALL THE SITES WE HAVE TESTED! Vi snackar inte om några tunga sidor heller!

altruixm 2012-02-14 09:08

Citat:

Ursprungligen postat av davidgbg (Inlägg 20431872)
Tipset när man kontaktar supporten är att man ska installera W3 Total Cache. Jag tycker inte det ska behövas när man har en i nyinstallerad och i princip tom wordpressblogg.

Jag kan inte påstå att klick runt i adminpanelerna hos Binero skiljer sig åt särskilt mycket under dagen/veckan, visst blir det väntetid ibland men inget som jag kan leva med för de tior jag betalar varje månad för webbhotellet.

Ang. W3 Total Cache så gör supporten fel om de rekommenderar det tillägget. Tillägget har inte officiellt stöd för version 3.3.1 av WordPress och felrapporterna är många. WP Super Cache fungerar bättre.

davidgbg 2012-02-14 16:04

Citat:

Ursprungligen postat av altruixm (Inlägg 20432673)
Jag kan inte påstå att klick runt i adminpanelerna hos Binero skiljer sig åt särskilt mycket under dagen/veckan, visst blir det väntetid ibland men inget som jag kan leva med för de tior jag betalar varje månad för webbhotellet.

Ang. W3 Total Cache så gör supporten fel om de rekommenderar det tillägget. Tillägget har inte officiellt stöd för version 3.3.1 av WordPress och felrapporterna är många. WP Super Cache fungerar bättre.

Det är därför jag kommer att byta till City Network i helgen om jag får igenom det med klubben som jag sköter hemsidan åt...

Danielos 2012-02-15 20:22

Citat:

Ursprungligen postat av davidgbg (Inlägg 20432723)
Det är därför jag kommer att byta till City Network i helgen om jag får igenom det med klubben som jag sköter hemsidan åt...

Fast du missförstod nog vad altruixm skrev, han menade säkert:

Citat:

Jag kan inte påstå att klick runt i adminpanelerna hos Binero skiljer sig åt särskilt mycket under dagen/veckan, visst blir det väntetid ibland men det kan jag leva med för de tior jag betalar varje månad för webbhotellet.
Samt att byta webbhotell bara för att man rekommenderar "fel plugin" känns kanske lite förhastat. Enligt vad jag förstår arbetar Binero hårt just på att lösa prestanda problem så jag tycker du borde avvakta och se hur det går lite.

TheCheesePolice 2012-02-15 22:10

Citat:

Ursprungligen postat av Danielos (Inlägg 20432861)
Fast du missförstod nog vad altruixm skrev, han menade säkert:

Samt att byta webbhotell bara för att man rekommenderar "fel plugin" känns kanske lite förhastat. Enligt vad jag förstår arbetar Binero hårt just på att lösa prestanda problem så jag tycker du borde avvakta och se hur det går lite.

Bineros laddningstider är fortfarande helt värdelösa.

Danielos 2012-02-15 23:55

Citat:

Ursprungligen postat av TheCheesePolice (Inlägg 20432873)
Bineros laddningstider är fortfarande helt värdelösa.

Jo, det tror jag säkert, jag är en konkurrent till Binero så det är inte i mitt intresse att försöka övertyga dig om att det blir bra, men jag vet att Binero kämpar på och det gagnar inte Binero att den ene klagar mer än den andre hur dåligt det är eller fungerar.

Jag tycker då att det är mycket bättre att man antingen väljer att hoppas på Binero och stötta dom i detta
ELLER
så väljer man ett annat webbhotell helt enkelt.

Som det är nu så försöker den ene övertyga bättre än den andre hur dåligt det fungerar i en nu rätt lång tråd.

erebos 2012-02-16 00:09

Har gett upp ett helt konto på Binero med ca 300 domännamn i!
Kommer fakturor med "löften" om att kontot kan sägas upp om jag inte betalar dom, men jag orkar helt enkelt inte sitta och sortera ut och betala dom domännamn som jag skulle vilja ha kvar så jag struntar helt enkelt i kontot! (Skulle väl ta 2 dygn med Bineros supersnabba kontrollpanel att sortera namnen, och att flytta dom till en annan registrar är väl en månads jobb :) )
Kommer väl att bli några fina snapbacks för er framöver i alla fall! :)

knullis 2012-02-16 08:05

erebos : samma sak hände för mig orkade inte med bineros skit lät kontot dö ink alla domännamn på kontot .

Jag skulle för övrigt inte ens vilja ha binero hosting fast de skulle ge bort konton gratis eller betala för att använda dem. ett jävla gröt allting med hela binero

gusti 2012-02-16 08:58

Citat:

Ursprungligen postat av Danielos (Inlägg 20432875)
Jo, det tror jag säkert, jag är en konkurrent till Binero så det är inte i mitt intresse att försöka övertyga dig om att det blir bra, men jag vet att Binero kämpar på och det gagnar inte Binero att den ene klagar mer än den andre hur dåligt det är eller fungerar.

Jag tycker då att det är mycket bättre att man antingen väljer att hoppas på Binero och stötta dom i detta
ELLER
så väljer man ett annat webbhotell helt enkelt.

Som det är nu så försöker den ene övertyga bättre än den andre hur dåligt det fungerar i en nu rätt lång tråd.

Får hålla med Daniel på alla sätt och vis, ser ingen anledning att fortsätta klanka ner på Binero.
Är ni trogna Binero-kunder, håll dem om ryggen, är ni dessutom duktiga inom ett område, där ni känner att ni kan hjälpa dem, gör det.

Är ni missnöjda. byt istället för att tjafsa på här.

Kort och gott, den här tråden börjar bli uttjatad.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:21.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson