WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Affiliate- och annonseringsprogram (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Officiella EuroAds-tråden (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1049523)

Bruno.B 2013-05-17 15:21

CPC-kampanj

Annonsör: http://www.weissenhaeuserstrand.de/dk/
Ersättning: 1.77 SEK per click, men mer till de med rätt "medie"
Sökes: Befintliga och icke befintliga affiliates, helst med stora volymer inom resesegmentet.
Intresserad? Maila mig på [email protected] och ansök här http://euroads.se/se/partner/ om du inte redan är affiliate hos oss.

Slutligen önskar jag er alla en riktigt fin helg!

Bruno.B 2013-05-31 11:09

Flertalet nya kampanjer sedan sist

Hej allesammans!

Hoppas allt är väl och att solen steker där ni sitter. Var ett tag sedan jag uppdatera här så vill göra er uppmärksamma på lite nya kampanjer i vår katalog.

MATCH.COM - 70 kr per lead vilket räknas som registrerad gratismedlem

I FORM + KARI TRAA LÖPARJACKA - 60kr/lead

PC GAMER (3nr + gamingheadseat för 99kr) - 45kr/lead

PRAKTISKT BÅTÄGANDE (3nr + valfri premie för 99kr) - 45kr/lead

Slutligen vill jag även passa på att nämna att vi har en av världens största banker som exklusiv annonsör hos oss. Ifall du har en hemsida med en stark nisch mot större lån, dvs inte sms lån är du välkommen att maila mig på [email protected]

Önskar er slutligen en trevlig helg!

Bruno.B 2013-06-14 15:58

Hej allesammans!

Sista dagen innan min semester. För er som missat det så erbjuder vi sedan förra veckan 2.30 SEK i first page ersättning per lead (som inte är dubblett) som extra bonus på det som man också tjänar på när deltagarna svarar inne i själva undersökningen. Vi har flera teman och lanserar i snitt 2 nya varje vecka så håll ögonen öppna.

Vår toppundersökning (Årsförbrukning av hund & kattfoder från Royal Canin) har en eCPC på 6 SEK och konvertering på 30 %. Införtjäningen har den här veckan på just den här tävlingen legat på strax över 20 SEK i snitt per lead.

Nu åker jag iväg på 2 v semester, men är tillbaka sen med ny energi. Ha det fint därute, glad midsommar på förhand och ha en kanonhelg!

Med vänliga hälsningar,

Bruno Berlafa
Publisher Manager

Bruno.B 2013-07-10 15:46

Back on track

Efter 2 v semester så har det tagit tid att plöja igenom mailskörden så får ursäkta ifall jag vart sen med svar. Hänt en del sen sist så här kommer en sammanställning över allt som vi fått in den senaste perioden. Medans man legat och glassat så har våra duktiga säljare fått in kampanj efter kampanj så välkomna och utforska vårt nätverk.

Flera tidsskrifter (bland annat Automotor & King)
Dentally Eltandborste
Big Bank Sparkonto
Kreditkort från Bank Norwegian
eDarling
Compricer Bilförsäkring
EFI Rakhyvlar

OCH slutligen fick vi precis in Comviq på CPO där ersättningarna är följande

ABONNEMANG 249,99
BREDBAND4G 249,99
KONTANTKORT 125,00
MOBILTBREDBAND 100,00
tanka 4,00%

Bruno.B 2013-07-19 16:34

CPC-kampanj

Kort om annonsören
It-reservdelar.se tillhanda håller Laddare till bärbara, batteri till bärbara, Tangentbord till bärbara, LCD-displays, biladapter till bärbara och många andra reservdelar till din bärbara pc. Vi handlar också med begagnade bärbara datorer.

Ersättning: 1.20/ SEK.

Vi har fått en liten startbudget, men vid goda resultat så förväntas mer volym.

Trevlig helg på er!

Med vänliga hälsningar,

Bruno Berlafa
Publisher Manager

Bruno.B 2013-07-26 14:43

När mitt jobb är som bäst - berättelse från en nöjd affiliate

Vår första upplevelse av Euroads

Erik Bergman heter jag och sedan ett drygt åt tillbaka tillhör jag tillsammans med min kollega Emil en av de största affiliatesen inom lån i Sverige. Vi driver över hundra sajter inom ämnet där de flesta ser ut ungefär såhär http://www.xn--sms-ln-direkt-tfb.com/) men nu framöver håller vi även på att utvecklar större projekt på domänerna smslån.nu och lånapengar.nu.

För oss satt det långt inne att ge Euroads chansen. Mest för att man är bekväm och att allt vi har gjort tidigare har flutit på bra. Det måste finnas en rejäl uppsida för att man ska vilja flytta på allting. Bruno Berlafa var dock väldigt serviceinriktad och ihärdig man så efter ett tag gav vi vika för honom och gav Euroads ett försök.

Vi jobbar mycket med email-marketing och vi tog in deras exklusiva kampanj med Ellos för att ge dem ett försök. Ellos-lånet påminde på många sätt om L’EASY som vi tidigare gjort väldigt lyckade kampanjer med så jag hade gott hopp om ett fint resultat. När nyhetsbrevet väl gick ut så såg det dock inte lovande ut. Vi fick fina öppningsprocent och många klickade på länkarna med provisionen satt som fastgjuten på noll.

Jag utgick från att någonting hade gott snett och kunde konstatera att felet inte låg hos oss. Jag kontaktade Bruno som genast blev eld och lågor och lovade att lösa allting åt oss. Han började gräva i allting och kom fram till att felet hade legat någonstans i rapporteringen och att den ansvarige var på semester men att han skulle gå till botten med det hela så snabbt som möjligt.

Tiden hann passera någon vecka utan något direkt svar men Bruno garanterade att om det inte löste sig så utlovade han en god kompensation så jag oroade mig aldrig riktigt. Till slut lyckades allting dock lösa sig och resultatet visade sig vara över förväntat. Ellos blev en av våra bästa kampanjer någonsin och även om det var lite strul i maskineriet i början så skötte Bruno situationen galant. Han var till och med så transparent att han skickade över hela mailkonversationen de haft internt för att visa hur de hanterat ärendet.

För er andra som står och funderar så kan jag rekommendera att ge Euroads ett försök och börja gärna med Ellos. Ett bra erbjudande i kombination med bra service är mycket värt!

Erik Bergman
Visavi Group

Bruno.B 2013-07-26 15:13

Och just det , trevlig helg på er!

Med vänliga hälsningar,

Bruno Berlafa
Publisher Manager

Bruno.B 2013-08-01 09:30

Från och med idag så ger Comviq högre ersättning på nedanstående produkter.

Abonnemang: 300 SEK (tidigare 250 SEK)
Kontantkort (aktiverat): 150 SEK (tidigare 125 SEK)
På sistone har Comviq lanserat flertalet intressanta produkter.

Fastpris 195 kr/mån
Abonnemanget Fastpris finns sedan en tid tillbaka tillgängligt för 195 kr/mån med 1 GB surf. https://www.comviq.se/abonnemang
Bredband 4G, 190 kr/mån
Sveriges billigaste abonnemang för 4G Bredband. https://www.comviq.se/bredband4g
Fastpris Kontokort
Abonnemanget Fastpris kan nu även köpas av personer som inte går igenom en vanlig kreditkontroll. Läs mer på https://www.comviq.se/fastpris-kontokort/varukorg. Denna produkt har vi idag ingen aktiv annonsering för men rätt affiliate kan få möjlighet att annonsera denna produkt. Förslag på kampanjer skickas till [email protected].
Mobiltelefoner
Samsung Galaxy S4 finns tillgänglig på Comviq.se till ToGo-pris just nu (beställ online och hämta i butik). 385 kr/mån! http://webbutik.comviq.se/samsung-galaxy-s4.html. Nyligen lanserade modeller: Samsung Galaxy S4 Active och Samsung Galaxy S4 Mini

Kampanjidéer
För dig som affiliate kan det vara bra att veta att Comviq är alltid öppna för goda förslag eller eventuella synpunkter. I så fall kan [email protected] kontaktas för vidare diskussion.

Hälsningar,

Bruno Berlafa
Publisher Manager

Bruno.B 2013-08-19 13:54

CPC-kampanj - Weissenhäuser Strand

Hej allesammans,

En favorit är tillbaka i vårt nätverk med en stor budget och god ersättning som grädden på moset!

Kort om annonsören
Högsäsongen är här för de små i och med hösthelgerna och höstlovet!

Vi erbjuder bra priser och ett roligt utbud för de glada barnen med vår stora vattenpark och vårt "Dschungelland"

En rad olika banners & textlänkar finns tillgängliga!

Bruno.B 2013-08-21 09:21

Trustbuddy firar den fina sommaren!

Vi kommer från och med idag fram till den 21 September att höja ersättningen.
Under kampanjen väljer vi att ta bort vår vanliga lead ersättning för att ge er det mest intressanta sale priset på marknaden.

Missa inte chansen att maximera era intäkter och pusha ut vår kampanj till alla era kunder!

Om kampanjen går bra finns stora möjligheter till att vi utökar kampanjen med flera månader! Härliga nyheter inte sant!! Vid eventuella frågor eller önskemål så kontakta [email protected].

Med vänliga hälsningar
Trustbuddy teamet & Bruno Berlafa

Bruno.B 2013-09-09 14:01

Rabattkoder att användas för Olivia & Oscar

Hej allesammans,

Under min semester så fick vi in klädbutiken Olivia & Oscar exklusivt. För att ni lättare ska kunna promota deras butik så har ni en rad kampanjkoder här nedan. Övriga önskemål kring kampanjen tas tacksamt emot.

-10% from jackets, kampanjkod: jackor
-10% introduction offer to Lulu H products, kampanjkod: Lulu
-20% discount from tops, kampanjkod: linnen
-15% discount on the entire order, kampanjkod: Oliviaoscar

Med vänliga hälsningar

Bruno Berlafa
Publisher Manager

Bruno.B 2013-09-24 16:36

Ny dag- NYA KAMPANJER

Nu under dagen har vi fått in 5 helt ny kampanjer.

Finans24 lån & Finans24 kreditkort - Enkel CPL-kampanj där annonsören samlar in leads som är intresserade av få lånenyheter.

Digital Foto + en fotobok - 60 SEK/beställning

PC-tidningen + Bilsats med Bluetoothhandsfree - 60 SEK/beställning

Falck hemlarm CPL - 9 SEK/lead. Ett lead = när personen trycker på beräknart pris.

Kort info:Falck hemlarm säljer larm till fristående villa, lägenhet, sommarstuga och radhus. Som publicist får du ett lead när en person räknar ut sitt ”beräknade pris” på ett hemlarm för deras bostad, vilket endast tar ett par sekunder.

Välkomna till vårt nätverk! http://euroads.se/se/partner/

Med vänliga hälsningar

Bruno Berlafa
Publisher Manager

John Adams 2013-09-24 17:27

Citat:

Ursprungligen postat av Bruno.B (Inlägg 20477895)
Falck hemlarm CPL - 9 SEK/lead. Ett lead = när personen trycker på beräknart pris.

Falck låter ju intressant, en fråga, kan inte de ordna en pris-räknare som man lätt lägger upp på sajten istället?

Mvh

Bruno.B 2013-09-25 10:30

Tjena John

Säljaren för kampanjen är på semester den här veckan. Jag ska dock se ifall jag lyckas få tag på kontaktpersonen där och framföra ditt önskemål.

Bruno.B 2013-10-09 16:49

Tävling med Ellos privatlån

En av våra favoritlånekampanjer har precis blivit lite bättre. Några av våra affar kommer från och med imorgon få en högre ersättning på både ansökan samt beviljat lån. Anledningen är att Ellos privatlån belönat dom för att kundmaterialet som ni bidragit med har hållit god kvalité. Eller med andra ord - tillräckligt många av de som gjort en ansökan på Ellos via era medier har blivit beviljade lån.

För flertalet av annonsörerna handlar det i slutändan inte om om hur många ansökningar som kommer in, utan hur många kunder som faktiskt blir beviljade ett lån. Alla aktörer har inte råd att vara Thorn, Leasy eller Freedom Finance...

Jag uppmanar härmed SAMTLIGA publicister som har medier med helst en stark betoning på privatlån att ta en närmare titt på kampanjen. Möjligheten är att du också kan få ta del den här extra VIP-ersättningen. Det här segmentet kommer att vara aktivt fram till och med 31 Jan 2014.

För att fira detta så har Ellos privatlån bestämt sig för att ha en tävling.

De tre som har flest godkända lån från och med nu fram till och med 1 december 2013 kommer att vinna ett presentkort från Ellos enligt summorna.

1:a pris 2 000:-
2:a pris 1 000:-
3:e pris 500:-

Intresserad? Regga dig hos oss redan idag

Bruno Berlafa
Publisher Manager

Bruno.B 2013-11-08 16:46

Vem vill ha en Ipad Air?

Kära publicist

Finans 24 har gjort några mindre förändringar på sin sida i syfte att förbättra konverteringen. Så för alla er som pushat kampanjen på e-post, Facebook och display med goda resultat är förhoppningen att ni nu kommer att märka av ännu bättre siffror än tidigare.

För att fira detta så har annonsören även bestämt sig för att anordna en liten tävling som kommer att pågå fram till den 24:e December från och med idag.

Vem får vara med och tävla? Alla typer av medier förutom cashback

Vad är förstapriset? En iPad Air till den som samlat in mest leads.

Finns det ett andrapris? Ja då, 1000kr hos Apple store (minst 100 leads fram tills tävlingens slut)

Tredjepris då? 500kr hos Apple store (minst 50 leads fram tills tävlingens slut)
Med andra ord, kör på så det ryker och se till att få en ännu trevligare Julafton!

PS: Regga dig som affilaite hos oss om du är intresserad!

Med vänliga hälsningar
Bruno Berlafa
Publisher Manager

Bruno.B 2013-11-13 15:42

Ny exklusiv kampanj - AUTOBUTLER - SÄTT PRIS PÅ DIN VERKSTADSRÄKNING

Autobutler.se är en webbaserad och fristående verkstadsportal där du som bilägare enkelt och bekvämt kan inhämta offerter på reparation och service av din bil hos några av landets bästa verkstäder. Autobutler hjälper dig att spara pengar på ditt nästa verkstadsbesök, oavsett vad uppdraget för just din bil rör sig om. autobutler.se ger dig trygghet och all nödvändig tydlighet och kunskap via de inhämtade offerterna och hjälper dig att hitta en bra bilverkstad nära dig.

Erbjudande till konsument

Ange ditt regnr och berätta om ditt behov. Få därefter 3 gratis erbjudanden från bilverkstäder nära dig! Prova Autobutler.se och du sparar pengar snabbt och enkelt - du berättar bara vad som behövs göras på din bil, exempelvis. köp eller montering av vinterdäck, service eller någon typ av reperation.

Du sparar upp till 40% med PrisMatch och Autobutlers reperationsavtal!

Autobutler har enligt Trustpilots användare ett väldigt gott rykte!

Hur räknas ett lead?

För ett giltigt lead krävs att användaren/kunden har fyllt i formuläret på websidan korrekt och med giltiga uppgifter och därmed beställer 3 erbjudanden. Endast personer som bor i följande städer, där Autobutlers verkstäder finns, blir ett godkänt lead på kampanjen: Stockholm, Malmö och Göteborg och med en radie på 30 km

Ersättning: 42 kr per lead

Har du lämpligt medie? Börja här

Bruno.B 2013-11-15 15:59

BR Leksaker webshop

Hej allesammans!

För er som missat det så har vi BR Leksaker i vårt sortiment. Först idag så kom lite textlänkar på kampanjen så nu får man lite mer verktyg att leka. Ersättningen ligger på 8.37 % av ordervärdet. Som alltid så kan man diskutera ersättningen med mig då "rätt "källor som ger volym kan se fram emot mer än standard.

Se till att ha en bra helg allesammans och så håller vi tummarna för ett mirakel ikväll för Z & Company

ToiletFish 2013-11-19 07:11

Jag är lite nyfiken på vad ni brukar få för resultat när ni arrangerar tävlingar. Är det många extra affar som försöker delta eller blir genomslaget ungefär detsamma som annars. I de flesta fall är ju vinsterna endast en bråkdel av den commission som man drar in så det ökar ju inte motiveringen dramatiskt direkt.

Bruno.B 2013-12-02 13:51

Överlag är tävlingar givande för samtliga parter förutsatt att det är en "vettig" kampanj

1) Man når affar som tidigare ej uppmärksammat programmet.
2) Annonsören får en boost i försäljningen
3) Vem säger nej till att få en schysst bonusgåva ( =

Bruno.B 2013-12-05 11:18

2 CPC-kampanjer live

e-on (Grundersättning 1.50 SEK/ 3 SEK för VIP-publicister dvs för er med större och kvalitativa källor)

Nokia - promo för Lumia modellerna (Grundersättning 2 SEK/ 3 SEK för VIP-publicister dvs för er med större och kvalitativa källor)

Observera att endast bannermaterial finns tillgängligt och inga textlänkar då vi ej fått det av annonsörerna.

Intresserad? Ansök att bli affe här

Gyllenflykt 2013-12-18 23:30

Citat:

Ursprungligen postat av Bruno.B (Inlägg 20482458)
2 CPC-kampanjer live

e-on (Grundersättning 1.50 SEK/ 3 SEK för VIP-publicister dvs för er med större och kvalitativa källor)

Nokia - promo för Lumia modellerna (Grundersättning 2 SEK/ 3 SEK för VIP-publicister dvs för er med större och kvalitativa källor)

Observera att endast bannermaterial finns tillgängligt och inga textlänkar då vi ej fått det av annonsörerna.

Intresserad? Ansök att bli affe här

Hej!

Där du skriver större källor hur stora snackar vi om då? :)

Bruno.B 2013-12-19 17:01

Hej Gyllenflykt

Bra fråga! Ett riktmärke är runt 300-400 klick om dagen.

MusikMixen 2013-12-19 21:14

Tråkigt att du ska sluta Bruno!
Tack för denna tiden och lycka till i fortsättningen med dina nya projekt. :)

Gyllenflykt 2013-12-27 00:46

Hej,

Har ett konto hos er som jag inte har loggat in på mer än ett år sedan, och nu när jag testar att logga in så funkar det inte. Raderas kontot från systemet efter ett x antal månader eller vad är felet?

Bruno.B 2013-12-27 09:04

Hej!

Nej då, ert konto lever i allra högsta grad. Jag maila för säkerhets skull iväg ett mail kring hur du återställer lösenordet. Fortsatt trevlig dag och är det något mer du undrar över så maila till Andreas ([email protected]) som är den nya Publisher Managern.

Gyllenflykt 2013-12-27 12:23

Citat:

Ursprungligen postat av Bruno.B (Inlägg 20483665)
Hej!

Nej då, ert konto lever i allra högsta grad. Jag maila för säkerhets skull iväg ett mail kring hur du återställer lösenordet. Fortsatt trevlig dag och är det något mer du undrar över så maila till Andreas ([email protected]) som är den nya Publisher Managern.

De kontot du pratar om nu är mitt privata och inte de jag menar, jag har mailat dig för ett tag sedan om en liten fundering. Han inte läsa detta innan jag skickade iväg det så skicka gärna vidare det till Andreas. :)

Rbin 2014-09-25 21:54

Någon med Swedbank konto som vet hur man ska skriva in det?
Clearingnummer och Kontonummer....

Har testat lite olika men tydligen är det fel, har aldrig haft problem med detta innan. Har skrivit till support ett bra tag men får inte ordning på det så tänkte ja frågar här för någon borde väl ha Swedbank konto tycker man..

Stötte på detta inlägget..
http://metrobloggen.se/carmens/betal...ran_euroadsse/

Hoppas inte det stämmer?!?

Ha det bra!

spexer 2017-07-29 11:05

Någon mer som saknar utbetalningar från Euroads?

Saknar de två senaste från Euroads AB + GRAVITY4 NORWAY AS.

Inte ett gott tecken då båda dessa bolag redan som standard gör alla utbetalningarna två månader i efterhand, det innebär att de uteblivna betalningarna gäller april och maj månad.

spexer 2017-08-04 15:27

Fick utbetalningen från Euroads AB idag för april, men har fortfarande inte fått något svar från Euroads support på mina mail, vilket inte känns så stabilt.

audemars 2017-08-04 23:34

Påväg att konka?

audemars 2017-09-13 10:33

Citat:

Ursprungligen postat av audemars (Inlägg 20523834)
Påväg att konka?

Svenska bolaget läggs ned.

audemars 2017-11-17 15:19

Nu har även moderbolaget konkat.

Dear Publisher.

We are sorry to inform you that our mother company today was declared bankrupt.
The trustee will make an official announcement to all creditors.
We would like to take this opportunity to thank you for a great cooperation over the years and hope that we will meet again in the future.

With regards
EuroAds

spexer 2017-11-17 20:44

Japp, föga oväntat.. väldigt tyst i denna tråd trots allt.

Fick några av de större affiliatepartnerna sina pengar innan konkursen eller?

Tycker det är mycket märkligt att så pass många affiliatenätverk slutar på detta/liknande vis, att agera mellanhand till två parter och ta ut en "passiv" vinst på detta borde vara nästan lika enkelt som för bankerna att plocka ut ränta på lån (inte för att bankerna verkar ha koll på sin ekonomi heller men..).

Vet inte om min teori stämmer, men ju enklare det är för företag att tjäna pengar desto större är risken att de blir giriga och på något vis förstör för sig själva och sina kunder.

audemars 2017-11-17 20:51

Citat:

Ursprungligen postat av spexer (Inlägg 20524799)
Japp, föga oväntat.. väldigt tyst i denna tråd trots allt.

Fick några av de större affiliatepartnerna sina pengar innan konkursen eller?

Tycker det är mycket märkligt att så pass många affiliatenätverk slutar på detta/liknande vis, att agera mellanhand till två parter och ta ut en "passiv" vinst på detta borde vara nästan lika enkelt som för bankerna att plocka ut ränta på lån (inte för att bankerna verkar ha koll på sin ekonomi heller men..).

Vet inte om min teori stämmer, men ju enklare det är för företag att tjäna pengar desto större är risken att de blir giriga och på något vis förstör för sig själva och sina kunder.

Tror snarare det är så att annonsörerna viker och affiliatsen kör via andra nätverk. Intäkterna minskar men kostnaderna kvarstår, de blir allt mer desperata och börjar krångla med utbetalningar. Till slut blir det konkurs.

Deras intäkter i Svenska bolaget minskade med 40% under 2016 jämfört med 2015, troligen lika mycket nu under 2017.

Nu är det ju även Amerikanska moderbolaget https://gravity4.com/ som konkat.

spexer 2017-11-17 21:10

Jo, fast det finns alltid ett skäl till att affiliates byter nätverk, tvivlar på att högst provsion alltid är skälet till att man byter. Själv är jag lojal med de som sköter sakerna snyggt, dvs. alltid betalar i tid och inte tycks mygla.

Hur som helst, jag må ha tillitsproblem men mitt förtroende för aktörerna inom branschen är inte stort och tyvärr har turerna kring exempelvis Euroads & Affiliator bekräftat mina misstankar.

audemars 2017-11-17 21:35

Citat:

Ursprungligen postat av spexer (Inlägg 20524802)
Jo, fast det finns alltid ett skäl till att affiliates byter nätverk, tvivlar på att högst provsion alltid är skälet till att man byter. Själv är jag lojal med de som sköter sakerna snyggt, dvs. alltid betalar i tid och inte tycks mygla.

Hur som helst, jag må ha tillitsproblem men mitt förtroende för aktörerna inom branschen är inte stort och tyvärr har turerna kring exempelvis Euroads & Affiliator bekräftat mina misstankar.

Jo självklart är det så. Personligen kör jag uteslutande Adtraction.

Rbin 2017-11-21 15:58

Man har ju tjänat några tusenlappar genom Euroads men har alltid haft ett intryck av att sidan varit oseriös.
Som andra säger bättre fokusera på Adtraction som är proffsiga.

Fredriksbloggar 2017-11-28 09:42

Jag har varit i kontakt med konkursförvaltaren för danska verksamheten, men jag har alla mina innestående krav på svenska verksamheten måste jag vända mig till konkursförvaltaren för svenska verksamheten.

Någon som har information om vem det är? Eller hur man tar reda på det? (inte så lätt att få svar via mail från Euroads längre ;))

Citat:

Ursprungligen postat av Rbin (Inlägg 20524840)
Man har ju tjänat några tusenlappar genom Euroads men har alltid haft ett intryck av att sidan varit oseriös.
Som andra säger bättre fokusera på Adtraction som är proffsiga.

audemars 2017-11-28 10:35

Svenska bolaget är inte officiellt försatt i konkurs ännu vad jag kan se.

Börja med att skicka ett betalningsföreläggande genom KFM.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:29.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson