![]() |
Var är WN hostad nu??
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
There appears to be an error with the Webmaster Network database. You can try to refresh the page by clicking here, if this does not fix the error, you can contact the board administrator by clicking here Error Returned mySQL query error: SELECT m.id, m.name, m.email, m.hide_email, m.location, m.aim_name, m.icq_number, f.id as forum_id, f.read_perms, f.name as forum_name FROM ibf_members m LEFT JOIN ibf_moderators 'mod' ON((m.id=mod.member_id or (mod.is_group=1 and mod.group_id=m.mgroup))) LEFT JOIN ibf_forums f ON(f.id=mod.forum_id) mySQL error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ''mod' ON((m.id=mod.member_id or (mod.is_group=1 and mod.group_id mySQL error code: 1064 Date: Friday 23rd of September 2005 04:32:36 PM We apologise for any inconvenience |
Citat:
|
Citat:
|
Skillnaderna mellan gamla WN och nya WN-servern är rätt stora i versionerna bl.a apache och mysql vilket gjorde att vi fick ändra lite i koden för att den skulle snurra på.
Men jag lyckas inte återfinna vilken fil som återspeglar dedär raderna, så ni som får upp samma fel igen, ta ett screenshot och maila till [email protected] (där url är synlig) |
Citat:
Dela med dig av erfarenheter eller fråga om råd gällande tredje parts program för trafikgenering. 551 4 636 Sep 23 2005, 23:19 In: 2 sajter och ett konto för ... Av: Bengt Jag klickade på "2 sajter och ett konto" på WN's framsida. |
Jag har exakt samma problem med mitt forum, felet uppkommer när man klickar på "Våra modertorer" på förstasidan.
http://www.webmasternetwork.se/index.php?s...ts&CODE=leaders. |
Ni har fixat det ser jag. Får man fråga hur?
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:14. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson