![]() |
Citat:
|
hehe, en av våra kunder fick en bluffaktura från fsd alldeles nyligen, kan inte ha varit mer är 4-5 mån sedan. Dessutom vägrade de säga upp abbonemanget per telefon, man måste skicka BREV för att säga upp kontot, och dom drog ut på tiden också.
|
Vi har varit kund hos fsdata sen 99.
Teknik: Bra i början, en mycket svag mellanperiod och bra igen de sista två åren. Ekonomi: Deras fakturahantering är det värsta man kan tänka sig. På alla dessa år tror jag inte jag har fått en enda korrekt faktura. Det är faktiskt sant. Det är som om en slumpgenerator genererar dem och man får lägga ned väldigt mycket tid på detta. Support: Mycket bra de senaste åren. |
Citat:
|
Jag har haft FS Data sedan 1996 eller 1997 (minns inte exakt). I början var de jättebra. Bra support och hög kvalité. Jag lade flera domäner hos dom eftersom jag var nöjd. Men tyvärr. Det tog slut vid 2001 ungefär. Dålig kvalité med sidor som regelbundet var borta ur etern. Framförallt under kväll & natt. Jag hade otroliga problem med deras fakturor. De felfakturerade och vägrade ta diskussionen. Samt flera andra jobbiga faktorer.
2003 tröttnade jag totalt och började jag se mig om efter alternativ, men p.g.a. olika anledningar dröjde det ytterligare ett tag innan jag bytte. Nu använder jag B-One till alla mina sidor och är extremt nöjd. FS Data tog 125:-/mån + moms. B-one tar 12:- (för det minsta utrymmet, vilket räcker till vissa av mina sidor. Ytterligare en faktor som gjorde att jag helst skulle vilja besöka FS Data med ett baseball-trä är det extrema krångel som uppstod då jag sade upp mina hotell. De krånglade på alla tänkbara sätt och efterfakturerade i all evighet.. Till slut orkade jag inte strula med dom mer utan bara betalade. Det var värt en hel del att bara bli kvitt skiten. Aldrig mer!! |
hogge, du byter från ett skithotell till ett annat, vad är vitsen med det? :P
|
Björn: fast det gick inte att faxa heller om jag inte missminner mig, iaf sa supporten det. Fax brukar ju annars fungera iaf, sedan är det lite olika mellan hotellen om dom tillåter uppsägning genom kontrollpanelen, men jag tycker att det defenitivt är dålig stil att kräva fysisk komunikation, distansavtal gäller ju, finns tom en lag om det:)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:22. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson