WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Affiliate- och annonseringsprogram (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Ang. gratis reklam... (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=4950)

Davve 2004-12-13 16:56

Ja, men jag reagerade och vi hade kontakt i telefon så allt verkade bra. Klart man blir glad när en kund vill avtala så lång annonsperiod. Men som sagt, så blev inte fallet.. :)

Thomas 2004-12-13 17:17

Citat:

Originally posted by Davve@Dec 13 2004, 16:56
Men som sagt, så blev inte fallet..
Ibland stöter man på folk som är proffs på att ljuga, visst är det tungt när det händer men som sagt bit ihop och går vidare, om några år har du kanske en krets som mer än gärna betalar för att vara med på din sida, många bäckar små.

Ge inte upp även om det känns tung när man gått på en nit, jag har blivit blåst av folk när jag tom suttit med avtal i handen.

Som man säger vad det gäller kärlek, när man minst anar det så ... lite så är det när man skall värdera reklamannonsörer.

Thomas

Davve 2004-12-13 20:52

:) Som tur är så är inte jag den typen som ger upp.. :) Jag lär mig bara att skydda mig så tråkigheterna inte händer alltför ofta.. :)

Thomas 2004-12-13 21:22

Citat:

Originally posted by Davve@Dec 13 2004, 20:52
Som tur är så är inte jag den typen som ger upp ... Jag lär mig bara att skydda mig så tråkigheterna inte händer alltför ofta..
Jag var tvungen att läsa första inlägget i denna tråd igen, men kom ändå inte fram till vad du menar med vad du skrev nu.

Var det inte du som för 1 dag sedan skrev inlägg 1 i denna tråd?

Thomas

Davve 2004-12-13 21:26

Nu förstod jag inte riktigt,klart jag skrev inlägg 1. Det är därför jag inte litar så mycket på provtider vad gäller reklam, jag vet att många är ute efter gratis reklam på det sättet. Vad är det du inte förstod då?

Thomas 2004-12-13 21:33

12/12 Skulle kunna betala för att slippa såna mail..

13/12 Jag lär mig bara att skydda mig så tråkigheterna inte händer alltför ofta ...

Vad skall du skydda dig mot om du kan betala för att slippa, det är ju bara att trycka på deleteknappen när erbjudandena kommer. Då behöver du inte skydda dig alls och förmodligen inte spendera så mycket tid på att lägga upp annonser heller.

Alternativt lyssnar du på hur vi andra gör ... och tar efter! Alt så kör du på din stil om du tror det är ett vinnande koncept.

Thomas

Davve 2004-12-13 21:40

Jag är ju här för att lära mig det jag inte kan eller ha fel i, så man vet aldrig. :)

Thomas 2004-12-13 21:43

Citat:

Originally posted by Davve@Dec 13 2004, 21:40
Jag är ju här för att lära mig det jag inte kan eller ha fel i, så man vet aldrig. :)
Jodå "Ni som påstår att det är självklart med provvecka, tar jag gärna en sån hos er" det är tacken WN medlemmarna får för dom förklarar hur dom själva har lagt upp sin verksamhet.

Thomas

Davve 2004-12-13 21:54

Det där var ju ironiskt menat.. :) du ser väl en smile där..

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:58.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson