Swebhost |
2009-05-19 11:29 |
Citat:
jag får nog utbrista mig att det är tur att inte man tog ett paket hos dessa.
Jag vill också tacka er alla att ta fram sidan hos denna person så man som sakt inte slänger pengarna i sjön.
|
Det där uttalandet säger ju mer om dig än det säger om min verksamhet. Vi har funnits i 2½ år och du har inte kunnat hitta ETT ENDA negativt uttalande på hela internet! Ändå är webbhotellet skit. Gå och lägg dig för fan.
Citat:
Något som är rätt kul i dessa FRA och IPRED tider valet av "Swebhost" som har valt USA för sina servrar och sedan en leverantör som till och med är sämre än FSData (går det egentligen?) http://scarabweb.com/ ser ju väldigt seriöst ut... deras dns servrar ligger i samma nät och efter varandra i ip-spannet.
Detta är dock min åsikt av det hela....
|
Jag ser att den seriösa kritiken fortsätter. Eftersom all internettrafik ändå går via andra länder så spelar det ingen roll om webbhotellet ligger här eller i Långtbortistan. Det finns däremot flera fördelar med att ha sina servrar i USA. Jag känner han som driver ScarabWeb, och han är inte amerikan. Han är från Finland, men våra servrar står som sagt i USA. ScarabWeb är tvivelsutan ett av de mest professionella webbhotellen på hela internet. Men hans design, som han bytte för ett par veckor sedan, är S-K-I-T-F-U-L. Innan hade han en jättesnygg design. Tyvärr envisas han med att ha den nya kvar.
Ni kanske skulle försöka hitta en ynka missnöjd kund så ni har nåt vettigt att komma med. Hittills har ni bara lyckats komma med skitsnack. Men det är imponerande att ni orkar lägga ner så mycket tid och energi på att hacka på en verksamhet som inte gjort något som helst fel. Er "kritik" är ju verkligen helt bisarr. Oohh, han har "Underjord" i företagsnamnet, det måste ju betyda att pengarna kommer försvinna under jorden. Shit. Ni greppar efter minsta lilla halmstrå BARA för att kunna klaga och gnälla. Men det är ju så jantelagen fungerar. Hacka på alla som lyckas med nåt, oavsett om de gjort något fel eller inte.
Nej, nu skall jag gå och gräva ner lite pengar. Ha det!
|