![]() |
Jag har one.com och reggade även det åt en kund.
Jag är väldigt nöjd och det är han med. Jag har aldrig haft problem med deras sida, downtime eller driftstörningar eller så. Supporten kan också sina grejer, visst, dom förklarar inte jätte bra men man bör förstå om man tänker och försöker själv. Rekomenderar one.com =) |
Citat:
|
Citat:
|
Även jag har erfarenhet från One.com.
Driver två sajter där. Bra uptime, snabb anslutning och överföring via FTP. Skönt med mycket utrymmet för så pass lite pengar också. Betalningen är även väldigt smidig. Ett annat plus är ju fri trafik. |
Citat:
|
Citat:
|
Såhär står det i deras avtal (http://www.one.com/sv/affaersvillkor)
Citat:
|
dvs deras "fria trafik" innebär att de själva bestämmer när du använder för mycket och stänger då ner ditt konto, hur många webbhotell med fast trafik gör så ?
där är det väl snarare så att man får ett påpekande om att man använder lite väl mycket bandbredd och iaf får tid på sig att åtgärda det |
Citat:
|
Citat:
Vad de säger är att de bestämmer när du överskrider, men det går aldrig i förväg att veta hur mycket, eller litet, som behövs för att de skall anse det vara en överträdelse och dessutom kan de kräva kompensation för ditt nyttjande av bandbredden helt och hållet utifrån eget tycke...? Dessutom stänger de dig utan förvarning om de känner för det enligt samma villkor. Wow. Liksom. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:26. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson