![]() |
Betalning
Gör som Blocket: Till en början var det gratis att lägga upp annonser. När sidan blev riktigt stor började de att ta betalt. Räkna inte med att göra vinst i början. Feedback på sidan - Rullgardinen på förstasidan: "Visa: Båda". Båda vad? De borde stå: "Visa: Säljes & Köpes". - Istället för "Tid" borde det stå "Upplagd" som rubrik. |
Hmm kan låta som en bra idé.
Tack för tipsen ska ändras direkt =). |
Du måste få fart på sidan är ju en sak som är säker... Gör någon typ av tävling där man ska lägga in bidrag nu när det är gratis. Inte nog med att man kan vinna, man kan få betalt för ditt bidrag också. Ett fint pris bör det vara :)
Sen tycker jag du ska banta ner kategorierna, det ser så tomt och tråkigt ut när det inte finns något i dem... Max 3 kategorier till en början.. |
Ja sidan heter ju dock designannonser. Det var ju menat för design enbart men det förstår man ju att det inte räcker i längden i Svenska marknaden bara.
Tävling kan ju ifs inte vara en dum idé. Ska kolla igenom det. Men jag förstår inte en sak, ni som har något webbrel. att sälja, varför lägger ni inte upp, vad är det som hindrar er? Mvh =) edit: Stavfel |
så nu har jag lagt upp ett Ajax-script i "lägg till annons" som har gjort det lite snyggare. Det formuläret kommer göras om till lite mer utförligare information och dela upp annonsuppgifter och personuppgifter. Sen extra fält som "företagsnamn" ska kunna fyllas i osv.
|
Citat:
Fast jag kanske ska knåpa ihop en liten design att lägga upp :) EDIT. En liten dum sak är ju att vem som helst med lite PS-kunskap kan ta den bilden som ligger ute nu och klippa och klistra. Då får man ju designen gratis. Borde ligga något på själva bilderna! |
Sant, men det är ju samma som för alla som säljer på detta forumet. Då är det inte många som skyddar sin design, sen betalar ju personer för rättigheterna egentligen.
Kan lägga in ett script som fixar olika typer av vattenstämplar. =) |
Citat:
|
Ja, dock har intresset varit lågt ändå. Marknaden kanske inte är stor nog.
|
Citat:
Tålamod, spridning, mer tålamod och en del investering i pengar så får du sidan att rulla bra... Och sen på toppen, ännu mer tid, engagemang och tålamod! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:27. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson