WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Webbhotell (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Vart är "mervinst"? (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=30411)

FredrikNas 2008-07-10 22:54

Huvva, en norrlänning.. fram med korsen gott folk! Jag är inte från Norrland, nekar in i det sista! :ph34r:

* cheeesy wink ;) *

Det där med vägverket är faktiskt lite lustigt, en bekant (som lider av hett temprament) var ute och körde för 1-2 år sedan under semester tid, varpå han fastnade bakom en stor husvagn på en Europaväg här i sverige, husvagnen med tillhörande bil ligger alltså på mittsträcket och sniglar på i 50-60, vilket gör det omöjligt att ta sig förbi, varpå min vän blir less och sms:ar in regplåten får ett namn av VV, ringer Eniro och får ett mobilnummer, ringer upp chauffören till husvagnen och ber han vänligt häva sig av vägen innan han blir prejad in i räcket =), varpå gubben genast girar in till kanten och ser snopet på när min vän kör förbi i ren ilska.., snacka om att det inte alltid är för det bästa att kunna få tag på information hur lätt som hellst :P

P.s klart man är stolt Sundsvallsbo.

Edit: Såg också på ratsitt att det inte finns ett enda förhållande i sundsvall.. singelindex 10/10 på båda könen, måste vara nånting i vattnet

mazada 2008-07-10 23:33

Att mervinst gått offline hör till ovanligheten.. han har jo alltid varit online tidigare.. han pratade om nya jobb bla utomlands men det borde ju inte hindra ens närvaro på internet.. här, msn, irc.. detta va besynnerligt

FredrikNas 2008-07-10 23:38

Ja, och han skulle aldrig låta servern gå ner om det inte var något allvarligt.
Jag hoppas på att få tag i nån med info imorn. Nu måste jag tyvärr göra kväll.

Som sagt så hoppas jg att han ligger lyckligt omedvetandes om servern och denna tråd på en strand någonstans med en härlig dirnk i handen och fin utsikt åt alla håll =)

FredrikNas 2008-07-11 07:45

Hm jag måste tydligen ta 2 kundbesøk idag och kommer att vara ute under hela den tid som myndigheterna har øppnet, någon som kan tænka sig att ringa, och sen delge mig information sen? Personnummret hans har jag, och kan ge ut via PM. Vore enormt tacksam om någon kan tænka sig att gøra detta, optimalt vore ju att få fram nummer till en familjemedlem eller dylikt, jag kan utan problem ta det samtalet sen.

MVH Fredrik Näs

jonny 2008-07-11 08:31

Skulle han ha avlidit finns den uppgiften också i folkbokföringsregistret. Det borde fungera att maila skatteverket också.

Eller så ringer du 020-567 000 och använder val 8101 om får uppgifterna till din fax om jag minns rätt.

FredrikNas 2008-07-11 08:36

Pegan ställer upp och har tagit på sig att ringa dessa samtal idag, jag hoppas verkligen på resultat när jag kommer hem efter jobbet idag.

Edit: Nu måste jag tyvärr bege mig, lycka till Pegan!

MVH Fredrik Näs

Tony Westman 2008-07-12 11:21

Någon som vet vad som hänt?

FredrikNas 2008-07-12 11:58

ar inte hört från Pegan än, vet inte om han fick fram några uppgifter!

Indigo 2008-07-13 14:01

Börjar likna en skräckfilm detta... de försvinner en efter en... Undrar just vem som är den snygga, nakna tjejen som ska duscha... sugen Novo? :P

FredrikNas 2008-07-13 14:06

Men orka vaxa benen?! men visst vill du smyga dig på en hårig mansröv så fine by me ;)

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:46.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson