![]() |
En statiskt hemsida i bara html med lite css borde gå att sälja in för några tusenlappar beroende på antal undersidor, hur mycket bilder och annat som ska finnas.
Det avgörande är väl dina säljtalanger när du ska övertala ett företag om att deras hemsida kan bli så mycket bättre om du får visa vad du kan.. |
Citat:
Om jag själv var någon gammal företagschef skulle jag nog inte anlita en "unge" i första taget. Hur ska man få folk att fatta att unga visst kan!? |
Citat:
* Jag har blivit kontaktad av två stycken (20+) som hade en affärsidé som de ville förverkliga med mig. * Jag tjänar ett par tusen kronor i månaden på webbdesign och programmering. * Jag är 14 år! Det går visst, bara du visar vilja och visar vad du går för så ska du få se ;) |
Citat:
|
SDK är ett jävla slit....
|
Citat:
Men min kompis fick våtdräkten, jag fick bara massa konstiga röda prickar över hela kroppen. |
När jag var 15 sålde jag GT en gång i veckan. Dricksen man fick för en timmes gående hamnade väl på 150-200kr. Bra timpeng för att vara 15.
Sätt annars upp en lapp på närmaste ICA att du kan gå ut med jyckar, passa ungar, klippa gräs m.m. Har du inte långt kvar till 16 och mycket livsglädje i kroppen du kan tänkas uppoffra så är ju telefonförsäljare ett alternativ. De söker alltid arbetare och kravet där jag jobbade förr var åldergränsen 16 år. |
var svårt under den tiden o tjäna pengar.. Själv fick jag in en massa från SDR som ngn nämnt innan, det är helt okej tycker jag för att vara i den åldern.. Orkar du springa upp och ner för trappor så är jobbet helt okej....
|
Gå ut innan en festkväll leta i buskarna hitta spriten som alla minderåriga gömt för föräldrarna sälj dom nästa festkväll:D blir dock svårare och svårare att hitta:P
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:40. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson