![]() |
Samlade ihop lite trådar till andra som hittat hit och söker mer information
Jag hittade två andra Ace Online trådar här på WN
|
4 bifogad(e) fil(er)
Intresset putte ner naken.org från tronen. 954 online idag.
|
Var ett gäng sköna killar det där.
Skiter i att hämta ut rek. brev med uppsägningar och sen skickar ut fakturor och hävdar att dom inte har fått nån uppsägning. Man verkar ju inte kunna besöka dom och lämna fakturan personligen för man får ju tydligen inte gå in på deras kontor heller, då blir man utslängd. :) Fast det skönaste var nog när dom hotade med att polisanmäla Aschberg om han kontaktade dom igen efter mailet som han skickade för att boka en tid för ett möte. |
tyvärr funkar inte tv3's webtv för mig på firefox..
och jag har senast imorgon hundratalet siter som kommer länka till Ace online info |
Jag har själv en del kunder som satt/sitter fast i deras kontrakt. Det största problem var att de vägrade flytta och skriva över domännamnet på kunden.
Som "tur var" så gällde det .com i de flesta fall så de kunde registrera sin egen .se. Tragiskt att de ska behöva gå till så här. 4000(?) kunder kan de ju lev gott på utan att fula sig. Bara leverera. |
För dem som vill se avsnittet.
http://viastream.player.mtgnewmedia.se Välj TV3 Sweden Sök sedan på Insider.. |
Hah, jag fick faktiskt ett telefonsamtal från något sorts "Ace online". Slog på eniro innan jag svarade och det var något företag i Mölndal.
Som tur är så var jag nyvaken och sur så det tog 5 minuter för säljaren att få fram att han ville sälja hemsidor, men min telefontalang hade redan tagit död på samtalet då. |
Visste ni att man kunde få en Gratis Hemsida hos Ace Online?
|
Haha, pinsamt värre. Sikket företag det där.
Jag skulle fösöka stämma dem direkt. |
Roligaste var ju ändå när de försökte svara smart på de fråger som Robert ställde.
Silka killar :D |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:51. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson