![]() |
Om du vill ha högre tillgänglighet än vebbhotellets privatpaket ( http://www.vebbhotellet.se/privatpaketet.html ) så ska du absolut unvika binero.
|
Citat:
Vaddå måste? Du är mycket välkommen att installera din egna version av osCommerce. Dock ger vi inte support på det i så fall, av självklara anledningar. :) Vi erbjuder dessutom installationer av Joomla, Wordpress, Mambo, PhpBB och andra GPL-licensierade (Open Source) mjukvaror via vår 1-Click Toolbox... Och har dessutom gjort det i flera år! På vilket sätt är vi direkt Open Source-fientliga? :) |
Citat:
Kvoten skall nollställas en gång i månaden (datum = datumet kontot skapades på). Om detta inte fungerat i ditt fall så är det mycket beklagligt (saken blir även värre då du säger att du inte fått svar från vår support.) Kan du kontakta mig med ditt ärendnummer/kundnummer så skall jag se till att detta löses. mvh Mats |
/dev/null
|
Citat:
|
Citat:
|
Nä, nu orkar jag inte mer. Min sida hos Binero går ner några ggr per dag i flera minuter.
Nu senast idag, i hela 15 min... och det lär fortsätta... Hej då Binero och Hej Loopia! Ligger på VonAnka-servern som även allting gratis.se och marcus westberg.se gör, och dom är nere samtidigt som min. Totalt oacceptabelt. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:44. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson