![]() |
Citat:
|
Jag tror stenhårt på 8 eller 7. Enbart för att 1,4,7 eller 8 är bäst. Dom innehåller alla en symbol i stället för en bokstav. Vilket får hjärnan ett tänka till en gång extra innan den tolkar texten. Och den symbolen är något de flest associerar med party.
Att nummer tre har fått så många röster är mig hel oförstående, måste vara många som har barn här. Jag är helt övertygad om att om en sån här omröstning är helt beroende av vilken ordning man ser alternativen. (just av den anledningen att har hjärnan en gång tolkat det så vet man den som kommer) |
Jag tycker inte att någon är riktigt bra. De flesta ser ut som hastight hopkok där designern bara lagt in lite bilder och varierat teckensnitten lite från logo till logo utan någon större tanke bakom det hela. Jag skulle börjat om från scratch med någon annan designer.
|
2:an tycker jag.
Tydlig, stilren och även lite mer vuxet (om målgruppen ändå är 20-25 år) |
tycker nummer 2 såg bäst ut
|
Jag gillar 2an och 3an och också den senaste du la upp.
//Andreas |
Tycker 2:an och 3:an är överlägset bäst, övriga har sina problem.
Thelogocompany.net har en intressant mening i sin prisbeskrivning: "A minimum of 3 unique logo design choices for you to choose from. We usually always provide more. 3 is a bare minimum!" Usually always? =) |
2'an var ganska snygg, jag röstade på den.
|
2:an
|
Så blev den...
jag modifierade 2:an lite http://www.liveparty.se/logga.jpg Tack för alla synpunkter. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:41. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson