![]() |
Hmm... Betygsystem, kvalitetsmärkning, uppfräschning... Allt detta har diskuterats förr.
Nä, då kanske man skulle avsluta sin medverkan här då. Man har nog varit med några varv vid det här laget..... "Mycket snack, liten verkstad" ;) |
*attans*... Såg nu att jag skulle haft 3-årsjubileum här i Torsdags ju... .. *psssst*
7 Juni! |
Citat:
Angående trådens förslag; wn:s arkiv är en stor och värdefull kunskapsbank som är till stor nytta för mig och väldigt många andra, däremot tycker jag att man kan tagga ner och sluta klaga på folk som ställer en fråga som ställts för kanske flera år sen, det är ganska tidsödande att kolla upp om just ens fråga har ställts och besvarats förut. Visst letar man i arkivet efter information om något man vill ha svar på men ibland kan man vilja ta upp den ur ett kanske slightly different perspektiv, ställa följdfrågor och kanske man inte är helt näjd med svaren i de gamla trådarna. ... typ ... |
Vill även preventivt kommentera min avatar, tycker egentligen att politiska avatarer och liknande inte hör hemma på ett forum som detta men det har länge funnits en person här på forumet med en för mig stötande boycott israel-avatar, störde mig länge på den och funderade på om jag skulle föreslå till moderator att personen i fråga ombads ta bort den men då denne person är en flitig postare här på forumet så bedömde jag det som lönlöst och även pga att jag inte gillar censur.
I nuläget så har personen en Stop U.S Aid to Israel-avatar och min avatar skall ses som ett svar och en protest på denna. |
WN är ju väldigt aktiv under "Allmänt" där man har en känsla av ett Community
som nightlife/lunar osv, man skriver till varan, man får nästan lite "hej vad gör du, ja mår bra" känsla över det hela. Det är dock väldigt få poster som görs där man diskuterar hur man bygger script och hur man gör php koden si eller så (om inte annat så är det väldigt få svar i dom typerna av inlägg) Men vad är då egentligen WN, är det ett community där vi pratar med varandra om vardagliga saker eller är/ska det vara en databank med Guru lösningar för diverse kodningar ?. Jadu, va ska man svara på det ? WN är ju både och skulle ja vilja svara, med (för tillfället) mer lutning åt community... |
Citat:
|
"Just animerade bilder tycker jag oftast också är riktigt hemskt."
Vad är det som är så hemskt med dom??? |
Citat:
Har för mig att jag läste om något test eller om det var någon kurs i skolan som tog upp just blinkande annonser. Och då visade man att även folk som är väldigt datorvana och ansåg att de kunde ignorera annonserna att deras ögon snabbt tittade på annonserna för att sen hoppa tillbaka till texten. Och jag ser heller ingen anledning till att ens profilbild ska vara animerad. Anledningen att man har den är ju för att man ska känna igen vem som skrivit inlägget och då fungerar ju en icke animerad bild lika bra. |
Ok, då förstår jag bättre
|
Citat:
Med viss tweaking så att säga... |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:43. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson