WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Allmänt (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Försökte skriva på "Feedback" men fick fel (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=21225)

totoo 2007-05-13 22:57

karln å hans tråd är borta... Så kan det gå, admin visar vägen!

Björn 2007-05-13 23:53

Citat:

Originally posted by corgrath@May 13 2007, 19:42
Försökte just skriva en tråd för att få feedback angående en hemsida, men så fick jag felmeddelandet

Citat:

Fel-meddelande:

Du har inte rättighet att starta en ny tråd i detta forum, detta beror till 99% på att ditt konto på WN är så nytt så ingen moderator har hunnit ge dig skrivrättigheter.

Jag har varit medlem i cirka 1.5 år men tydligen måste man göra 20 inlägg innan man kan få göra det. Detta är sjukt löjligt.

Så nu kommer jag göra massa "trolls" i denna tråden för att komma upp till min kvota, så jag kan posta min egentliga tråd i Feedback. Ni kan deleta tråden efteråt, men kanske nästa gång kan ni ändra om regeln.

Iden är väl att man ska bidra lite innan man får... bidra till forumet med bra inlägg that is, innan man belastar andra med behov av feedback tex. Om du inte på över ett år orkat kommentera 20 andras siter/inlägg, varför ska då någon hjälpa dig med din?

Cos 2007-05-14 00:08

Visst, corgrath är avstängd, men min sympati går ut till dig...!

FredrikMH 2007-05-14 15:51

Jag ska hålla med corgrath bara för att jag kan :) (och nog tycker han har delvis rätt).

De kan finnas flera anledningar till varför man har valt att avstå från deltagande i diskusioner på WN. En dålig ursäkt är att man inte vill bidra till andra medan en bättre anledning är att man inte kan bidra med något relevant. Ett flertal gånger har det diskuterats om kvaliteten på inläggen på WN där ett flertal medlemmar lagt fram att nivån sjunkit. Om man nu väljer att läsa för att förbättra sina kunskaper tills man känner att man kan bidra med något. Är detta då fel? På samma sätt vill användaren ha feeback för att bli ännu bättre på något denne har skapat.

FredrikNas 2007-05-14 16:18

Jag håller helt klart med admin & de som tycker han gör fel, att bryta mot regler för egen vinning är aldrig acceptabelt, vad händer om alla under 20 poster skulle börja göra sådär? man kan inte tillåta en och sen neka andra (inte öppet iallafall ;) ) att ha ne gräns på 20 inlägg eller mer innan man får nyttja vissa delar är ju inte orimligt, för det var ju som så att han var nekad att skriva i just den sektionen, inte hela forumet!

MVH Fredrik

fabian 2007-05-14 17:48

Hur dum kan man vara? Varför tror du att gränsen finns där? Hur hade det varit om du istället var lite aktiv och faktiskt skrev något som visar att du har här att göra. Vad du gjort nu är ju precis raka motsatsen.

Davve 2007-05-14 18:19

Kan hålla med om att inte många här kommer att ge dig någon feedback efter den här tråden. Du kunde istället försöka hjälpa andra i andra trådar och på så sätt komma upp i 20 trådar. Det hade varit bättre.

melin 2007-05-14 18:57

Citat:

Originally posted by FredrikMH@May 14 2007, 14:51
Jag ska hålla med corgrath bara för att jag kan (och nog tycker han har delvis rätt).
De kan finnas flera anledningar till varför man har valt att avstå från deltagande i diskusioner på WN. En dålig ursäkt är att man inte vill bidra till andra medan en bättre anledning är att man inte kan bidra med något relevant. Ett flertal gånger har det diskuterats om kvaliteten på inläggen på WN där ett flertal medlemmar lagt fram att nivån sjunkit. Om man nu väljer att läsa för att förbättra sina kunskaper tills man känner att man kan bidra med något. Är detta då fel? På samma sätt vill användaren ha feeback för att bli ännu bättre på något denne har skapat.

Mjo.. helt rätt.. men då hade han också kunnat skicka ett PM till en admin och förklarat läget så hade denne admin säkert ordnat så personen i fråga kunnat skriva

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:35.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson