![]() |
karln å hans tråd är borta... Så kan det gå, admin visar vägen!
|
Citat:
|
Visst, corgrath är avstängd, men min sympati går ut till dig...!
|
Jag ska hålla med corgrath bara för att jag kan :) (och nog tycker han har delvis rätt).
De kan finnas flera anledningar till varför man har valt att avstå från deltagande i diskusioner på WN. En dålig ursäkt är att man inte vill bidra till andra medan en bättre anledning är att man inte kan bidra med något relevant. Ett flertal gånger har det diskuterats om kvaliteten på inläggen på WN där ett flertal medlemmar lagt fram att nivån sjunkit. Om man nu väljer att läsa för att förbättra sina kunskaper tills man känner att man kan bidra med något. Är detta då fel? På samma sätt vill användaren ha feeback för att bli ännu bättre på något denne har skapat. |
Jag håller helt klart med admin & de som tycker han gör fel, att bryta mot regler för egen vinning är aldrig acceptabelt, vad händer om alla under 20 poster skulle börja göra sådär? man kan inte tillåta en och sen neka andra (inte öppet iallafall ;) ) att ha ne gräns på 20 inlägg eller mer innan man får nyttja vissa delar är ju inte orimligt, för det var ju som så att han var nekad att skriva i just den sektionen, inte hela forumet!
MVH Fredrik |
Hur dum kan man vara? Varför tror du att gränsen finns där? Hur hade det varit om du istället var lite aktiv och faktiskt skrev något som visar att du har här att göra. Vad du gjort nu är ju precis raka motsatsen.
|
Kan hålla med om att inte många här kommer att ge dig någon feedback efter den här tråden. Du kunde istället försöka hjälpa andra i andra trådar och på så sätt komma upp i 20 trådar. Det hade varit bättre.
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:35. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson