![]() |
Hm
Har lite annorlunda smak märker jag. Kan bero på att jag är kvinna. Buffy SG-1 Greys anatomy House Gilmore girls Star Trek Cityakuten The simpsons |
Nejdå Swecat
Jag gillar de serierna du listade också. men tråden handlade om favoriter :D House har jag dock inte sett |
Tja då har jag annorlunda favoriter helt enkelt.
House gillar jag bara för att det är så spännande att se vad de hittat för omöjlig sjukdom denna gång. de måste sitta med ett mycket udda läkarlexikon när de gör den serien. |
Håller med föregående postare om att prison break spårat ur! Varför kunde man bara inte låtit det förbli en grymt bra serie och slutat efter två säsongen som tänkt? Finns det några bra serier som är avslutade man kan se?
|
Nip/tuck (gillar serier som spelar lite på sex)
Scrubs (bästa replikerna någonsin i en serie) Prison Break (tycker det är bra än) |
Kan hålla med om att Band of Brothers är den bästa serien som har gjorts hittills.
Andra serier jag följer: Scrubs Cityakuten Simpsons My name is Earl Family Guy Oz, Coupling och de äldra avsnitten av Mash är också ruskigt bra. |
Citat:
Har nu laddat ner hela första säsongen av heroes, efter de goda betyden serien får i tråden :D |
Citat:
|
Band of brothers lär ju vara överlägsen :)
Jag hatar när dom mjölkar pengar ur serierna som till exempel i Lost, som var meningen att sluta vid säsong 1.. Nu spelar dom väl in säsong fyra eller någonting bara för att tjäna lite extra.. Eller mycket extra. |
Kvinnofängelset är ju solklar.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:32. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson