![]() |
Citat:
Du och jag lägger båda till "morotskaka" till vår auto-lista.. Vem ska få den? ---------- Här är dock ett förslag från mig: SMS-avisering om att en domän jag är sugen på blir ledig. SMS'et kan bekostas av mig (som en tjänst jag betalar för.. typ) Då vore det också fint med en wap-tjänst där jag kan gå in och plocka domänen.. eller en sms-tjänst där jag kan SMS tillbaka etc etc, ja du förstår nog hur jag menar |
Citat:
|
Yepp, en wap/mobilversion av själva snapfunktionerna och bevakningslistan är planerad, dock kommer inte den till lanseringen.
|
|
Citat:
|
Har lite trubbel med profilerna :(
Dels har IIS ändrat lite hur de skall se ut och lagt till endel saker, info som vi inte har i systemet om kunden. Det vi troligen kommer göra är att droppa alla bokningar som är gjorda innan (ett fåtal på cirka 40st) och sedan får man fixa sin/sina profiler det första man gör och lägga in de som är intressanta. Andra problemet är kontohistoriken, gamla händelser får vi ingen ordning på, så de kommer inte finnas med. Men, jag har sagt 070401 så det får väl bli så ;) |
Citat:
|
Hoppas ni lanserar snart så man kan ge Göran lite smisk.
|
Citat:
Varken påstående eller fråga, jag bara undrar lite retoriskt :unsure: |
Ja, men han kan väl inte boka något som jag redan bokat. Mohaha. >:]
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:39. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson