![]() |
När det gäller er övriga som INTE håller till trådens ämne kan dra åt helvete. Jag är så jävla trött på dem som har sitt vett i röven istället för huvudet.
Skaffa ett liv istället för att gå till angrepp mot sådana som inte har gjort er något. Jag anklagar för helvete inte er att ni har dubbelkonton här som ni anklagar mig för. Har ni problem med att jag surfar via samma IP som en före detta medlem eller? Har ni problem med att jag använde samma webbadress som en före detta medlem använder också eller? Tydligen så har ni det eftersom vissa tar den minsta chansen att angripa medlemmar. Okej, jag kanske ska anklaga er för det ena och det andra eftersom NI anklagar mig för det ena och det andra. |
Citat:
Har drivt egna sidor och forum så pass länge så jag vet hur "fula" folk kan vara. Vet du exempelvis hurvida denna person har messat ngn medlem privat? Vet du med 100% säkerhet att denna person är så oskyldig som du säger?? Om så är fallet så är det MKT märkligt att dom inte har mailat sidägaren och frågat varför, Har man rent mjöl i påsen så kontaktar man admin i fråga på sidan, Sen oavsett vad vi på Wn tycker så löser det inte problemet, Life goes on! Acceptera fakta och gå vidare till nästa site.. Har själv nyligen ip bannat en medlem på en av mina sidor som nu ägnar dagarna åt att surfa runt och skylla ifrån sig samt hävda sin oskuld, Folk blir irriterade på mig och tycker jag är sååå orättvis eftersom hon inte gjort nått, Jag har konstigt nog 15-20 mail med diverse hot i min mail från denne "oskyldiga" kvinna... Så ursäkta om jag är skeptisk till att din "kompis" är oskyldig..... |
Citat:
|
Citat:
Det finns även en grund för att den här personen inte har skrivet och frågat varför eftersom den här personen har blivet attackerad av en administratör. En administratör som påstod att den här personen ägnade sig åt att söka upp medlemmar när den här personen endast kollade om två andra medlemmar fanns på den aktuella sajten. En person som blir förföljd, smutskastad och trakasserad av andra människor har ALL RÄTT att kolla om vissa personer finns på den aktuella sajten. |
Då drar jag slutsatsen att det handlar om DIG! eftersom du vet EXAKT vad denne gör,
Om nu denne person har blivit attakerad av administratören så förstår jag inte varför i hela friden dom ens vill in på sidan?? Skulle jag bli attakerad av Wn´s admin och moderatorer skulle jag omg avluta mina besök... "Som exempel" Det finns alltid 2sidor på ett mynt! |
BPLP, det bästa du kan göra om du känner dig påhoppad eller anklagad för något du inte gör är att ignorera detta eller svara kort nekande.
Det värsta du kan göra är att börja försvara dig och eller slå tillbaka. Det finns de som inte drar sig för att göra dina problem ännu mer komiska. Sen finns det sådana som mig som tycker att det är tråkigt när ämnen spårar ur och leder till smutskastning mot varandra. |
Citat:
|
Citat:
Du skriver flera saker som han/hon INTE har gjort. Men något har väl skett... Eller menar du att han/hon bara surfade in och tiittade på en sida och blev bannad?? Har personen kanske "tjafsat" med admin?? Vi stänger dagligen av Ip adresser för medlemmar som när dom blir tillsagda direkt dyker upp med ett nytt alias och fortsätter bråka... |
Det var jag som stängde av den förre medlemmen.
1. Personen ifråga postade en säljesannons som det står klart och tydligt inte får förekomma (försäljning av annons) 2. Inlägget flyttades till papperskorgen. 3. Medlemmen skriver ett argt inlägg om "hur tar jag bort mig härifrån" för denne ville då inte delta i ett forum där trådarna hela tiden blir raderade. Även i denna tråd förklarade jag varför inlägget raderades. 4. Med tanke på inläggets rubrik "hur tar jag bort mig härifrån" så kan man ju anta att personen ifråga inte längre vill vara medlem och jag satte användaren i read-only. Att nu sedan en till person kommer hit och börjar käbbla är för mig då oförstående. För att rada några prylar. - Användarna har samma ipadress (comhem-nät) - Användarna använder SAMMA dator - Användarna använder SAMMA webbläsare - Användarna använder SAMMA webbadresser i profilen - Användarna skriver och formulerar sig väldigt lika i texten. Men självklart, comhem kanske var snäll och efterskänkte samma ipadress till näste användare när denne övertog förre medlemmens www-adress, vad vet jag. Men det kanske inte handlar om WN ? :) |
Började tro att det handlade om oss (djur .nu) eftersom personen använde begreppet "klotterplanket" som vi har hos oss... ;-)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:14. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson