![]() |
Citat:
|
ser illa ut detta
vi har en väsentlig summa som inte betalats. PAF har varit pausat en längre tid, Tre kör direkt med TD och Mariabingo har också avslutat samarbetet med Moment. de lär konka bolaget och slippa undan |
Citat:
|
ser inte ljust ut i alla fall men försöka kan man ju alltid
|
Ser inte bra ut, fick precis det här av tradedoubler:
PAF.se affiliateprogram stängs ner med omedelbar verkan. Affiliateprogrammet stängs ned på grund av problem med Moment Innovative Marketing Solutions AB (Moment Marketing). Moment Marketing har agerat som konsult och mellanhand mellan PAF.se och TradeDoubler, och är ansvarigt för att ni, affiliates och publishers, får er ersättning utbetald. PAF.se har betalt affiliatersättning till Moment Marketing som inte har vidarebefordrat denna till TradeDoubler. TradeDoubler har vidtagit rättsliga åtgärder gentemot Moment Marketing för att få ersättningen utbetald, dock utan framgång. Såvitt vi kan bedöma är Moment Marketing på obestånd. Vi beklagar djupt det som har hänt och vi arbetar aktivt på att lösa situationen. Vi hoppas att Moment Marketing skall ta sitt ansvar och betala ut ersättningen, men vi bedömer att sannolikheten för att detta skall ske är ganska liten. Därför avbryter vi allt samarbete med Moment Marketing och stänger ner programmet. Såvitt vi kan bedöma i dagsläget är det dessvärre inte särskilt sannolikt att någon ersättning kommer att betalas ut i detta program. //Björn |
Jopps och där losade jag en betydlig summa tillsammans med många andra :-s
|
Tänkte på det, har de inte ett kontor på Götgatan? Kan inte någon go stockholmare åka en tur förbi och titta till om de har tömt det eventuella kontoret. För min del handlar det om mycket pengar som saknas i redovisningen och säkerligen för andra också. Vore i mångas intresse, inte minst TD att pengarna dyker upp.
Kanske köpte de Medison-datorer för allt. =) |
Citat:
|
Kontor: 0735 17 10 10
Mobil1: 0733 22 80 81 Mobil2: 0733 22 81 80 Fax: 08 458 65 43 De nummer jag har till två olika medarbetare. Vet inte vad som har hänt mer än att vi saknar pengar så vill inte peka fingrar =) Men det vore intressant om någon skulle kunna kolla läget så att de inte flytt landet redan. Då kan jag spendera min tid till nått vettigare än jaga "flyktingar". |
Edit Tobbe: Borttaget pga personuppgifter
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:51. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson