![]() |
Forumfolk har en tendens att hugga som den värsta gammelgäddan
så fort tillfälle ges, många struntar helt i vad det är dom hugger på, för det är själva hugget som är det viktigaste. Ibland kan man likna det vid en skock hyenor, när lejonet har ätit så kommer dom och slickar i sig resten av bytet. :P "Håll mig hårt" är illa valt och väldigt svårförståeligt - men bakom fanns det ändå en förhoppning om att det primitiva forumslivet egentligen skulle kunna vara något annat är just så jävla andefattigt. Ödmjukhet, respekt, förståelse är oftast okända begrepp för de flesta. Det gäller helt enkelt att få sig ett skrovmål när tillfälle ges. Okey, jag matar gärna om detta kan gagna någons överjag - sådan är jag :D En viktig ingrediens på ett sådant här forum är misstänksamheten mot alla. När jag redovisar statistik över antal besökare, så får mitt webbhotell in flera förfrågningar, där personer försöker få ut min statistik :rolleyes: Jag ska inte nämna några namn <_< Någon stans så är vi alla värda att bli hårt kramade, sedan få vi ha vilka skitsidor som helst B) |
Citat:
lyssna på oss, många av oss som skrivit här har hållt på med hemsidor och marknadsföring sedan 90-talet.. ta till dig och lär.. då kommer ingen att hacka på dig tro mig... Har du någon länk till statistiken vore skoj att se om du har så många besökare som du säger dig ha... |
Hm...
Måste nog faktiskt få skriva att du är en tokig person du. Lika tokiga måste personerna varit som begärt statistik. Citat:
|
Till Crille!
Du får tror vad du vill om mitt kunnande - själv är jag ödmjuk och anser att andra kan också vara duktiga på sina sätt. När det gäller antal besökare som jag har, så kan du om du är smart själv räkna ut om jag indexeras på sidan 1 i googles index med fler än 50 sökord, så handlar det inte om 10 om dagen. Temafester, underhållning, artistförmedling, festfixare, barnkalas, servettvikning och en jävla massa andra sökord har idag en topplacering. Ytterst få av er som är här inne på forumet skulle kunna visa upp något liknande. Ändå så vet ni så mycket om hur saker och ting ska vara. :lol: |
Citat:
|
Citat:
temafester 7.3 /day temafester stockholm 0.6 /day festfixare 21.3 /day festfixare stockholm 0.6 /day festfixare göteborg 0.6 /day festfixare birka 0.5 /day festfixare birka club 0.5 /day festfixare natet 0.4 /day festfixare uppsala 0.2 /day underhållning 0.4 /day servettvikning 8.2 /day barnkalas 148.8 /day Och några av orden har du ju inte ens topplacering på... |
Citat:
|
Aha, vi andra satt här och trodde du pratade om google.
|
måste hoppa in.. kan inte hålla mig.. (är inte omtyckt av alla jag heller)
men allvarligt.. Sinnenas Teater - ge dig Din sida ser hemsk ut.. och jag såg att du även jobbar MED webdesign.. Huruvida folk hamnar på topp på sina söklistor eller inte så var frågan om hur man kan få besökaren att stanna längre.. och då har SAMTLIGA helt rätt.. en snygg och proffsig sida får folk att stanna.. Din sida ger tyvärr inte ett seriöst intryck.. den ser ihopslängd ut.. snabbt och slarvigt.. Och jag är helt kungligt säker på att i stort sett alla här inne kan mer om färgsättning, form och känsla än dig.. Kan man inte SEO, köper man tjänsten av nån (dig kanske?) Kan man inte design, köper man det av någon (inte dig) Det var inte svårt för alla som läst tråden att förstå att det handlade om din egen hemsida i din tråd.. du gav dina siffror som exempel och ville veta hur man får folk att stanna längre.. Du har fått flera tips.. alla helt korrekta.. men du vill inte lyssna.. vad gör du här inne då egentligen? varför fråga om man inte vill ha svaret? Och inte bara din layout är fel.. koden är fel enligt dagens standard med.. men jag är inte förvånad.. bygger man i FrontPage Editor Läge så blir det lätt så där.. även om det nu råkar vara version 5 av den.. Vad jag menar med att koden är fel.. den validerar inte någonstans.. den använder gammal kod som visserligen fortfarande fungerar men som också gör att den visas på olika sätt i olika webläsare.. |
Citat:
På sin höjd så äger man en indexsida med en logga på - Är det dessa jag ska lyssna på? Hur är det själv? Hur jag än försöker så kommer jag inte åt din hemsida. Vad gör jag för fel? Du säger att koden inte validerar - du vet inte vad du prata om! Det finns ytterst få fel i jämförelse. Skicka en länk till din hemsida - så kan vi prata sedan :D |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:07. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson