![]() |
Citat:
|
sitter hemma i lägenheten nu..
hade ett rum nere på en annan reklambyrå där jag satt innan. dock har jag inte längre råd att ha kvar detta. (fel bransch, fel tidpunkt osv osv *mutter*) :D |
Ja själv kör jag än så länge från lägenheten men en butik är på gång framöver i södra Stockholm som kommer att användas för försäljning samt all form av Service och reprationer.
Vad det gäller Design och utveckling så körs det från bostaden vilket allt görs i nuläget men vissa förändringar kommer som sagt att ske. Mitt företag heter förresten PC-Experterna och hinns att besöka här nedan www.pc-experterna.se #Länk editerad av Lastbryggan# |
Citat:
Måste bara säga att jag blev inspirerad då jag såg ditt/ert skrivbord. Mycket men ändå lite, funktionellt men samtidigt enkelt. Blir nog köpa nåt i den här storleken nästa gång. Slänger med en bild jag hittade på nätet. Det är inte mitt skrivbord, men... http://pics.ntm.at/lol/computertable.jpg |
Jag har inga foton än men kör än så länge hemifrån, alla anställda kör hemifrån likaså. Funderar på att skaffa kontor snart i Stockholms innerstad, eventuellt strax utanför. PMa mig om ni har några tips!
|
Vi sitter på Sveavägen mittemot Hardrock Cafe i Stockholm. Har gjort om en lägenhet ifrån 1907 med 3,40 i takhöjd och stavparkett i alla rum - den är inte renoverad så det har vi fått göra själva i utbyte mot hyressänkning.
Elnätet var inte riktigt byggt för serverrack (det var inte ens jordat!) :D |
|
Jag jobbade hemifrån i 3,5 år, fram tills för lite mer än en vecka sedan då jag flyttade in i lokaler i Stockholm. Det är en enorm skillnad mot att jobba hemifrån - man får MYCKET mer nyttigt gjort och man har lättare att skilja på fritid och jobb. Tidigare kunde jag sitta och jobba från 9 på morgonen till 02-03 när jag hade mycket att göra. Nu ÅKER JAG HEM på eftermiddagen/tidig kväll och pysslar med annat kvällstid. Enormt skönt.
Skulle rekommendera att skaffa kontorslokal till er som sitter hemma och jobbar, om ekonomin tillåter det. Framförallt är det seriösare ut mot kunder - och det är lättare att ta emot kunder för möte etc. /Robin |
Skulle vara riktigt intressant att se hur Tobbe på Cellsynt har det, :D tråkigt att länken inte fungerar längre bara.. :(
edit: (Ja, jag kör också direkt ifrån skrivbordet här hemma. Kan även hända att jag sitter ute med laptop+wlan någon gång under sommaren också :P) |
Ska ordna fram nya pics... :)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:32. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson