![]() |
Jag har också betalat för 2 domäner, som fortfarande inte händer någonting med.
Jag har nog snart väntat ett kvartal. Händer det inget snart förväntar jag att få pengarna tillbaka. Har mailat utan framgång. Jag gillade tjänsten i början, men det missköts numera tycker jag. |
Citat:
|
Citat:
över att han vårdar relationen med dig. Om du läser i denna tråd så ser du att jag inte är ensam om att ha problem med missdomain och deras USLA kundservice. Sen kan jag tillägga att jag mött 30-40 personer runt om på nätet där jag varit och diskuterat detta, som också inte fått svar på sina mail. En del har väntat i 6 månader och inget svar ännu trots att dom är betalande kunder. |
Citat:
som den som sålt domänen jag pratar om. Auktionen är avslutad. Missdomain har fått betalt. Du ska bara överföra domänen till dom kontaktuppgifterna som du fått av missdomain. När det är gjort mailar jag missdomain och därefter betalar dom ut pengarna till dig - dom 10 % missdomain tar i avgift. |
Citat:
|
Citat:
trots att jag skrev 03.18 :) Ser fram emot ditt brev, tack! |
Missdomain:
Väntar fortfarande på svar :( Kanske en ursäkt vore på sin plats också :) |
Citat:
Jag själv kommer undvika missdomain helt efter att sett denna tråd. |
Men hur kan man vänta i upp till 6månader på svar??? Får man inget svar inom de närmaste dagarna, skick mailet på nytt...
Om sedan denna killen har flera företag, barn och familj är absolut ingen ursäkt. Möjligen att det kan vara orsaken, men då måste man väl anställa eller avsluta delar av sina åtaganden.. Tyvärr är tiden begränsad och man får tillsätta de resurser som krävs om man är mån om sitt/sina företag... |
Jag gillar PMG:s tjänster och tycker att MissDomain har väldigt bra potential. Dock har vi ibland haft liknande erfarenheter där. Känns inte som om de riktigt har resurser att sköta sidan som den förtjänar.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:31. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson