WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Domännamn (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   missdomain (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=16588)

pitbull 2006-11-15 08:57

Min aktiverade auktion (Har godkänt ett bud på hälsokostbutiken.se) kommer ej upp i listan på senaste bud på MD:s förstasida. Läggs dessa in manuellt idag?
Har mailat, men får inget svar från MD, så jag får väl prova den här vägen istället... :(

/S

pitbull 2006-11-15 16:49

Citat:

Originally posted by pitbull@Nov 15 2006, 09:57
Min aktiverade auktion (Har godkänt ett bud på hälsokostbutiken.se) kommer ej upp i listan på senaste bud på MD:s förstasida. Läggs dessa in manuellt idag?
Har mailat, men får inget svar från MD, så jag får väl prova den här vägen istället...
/S

Bockar och tackar, nu är den uppe där den ska vara. :-D

tartareandesire 2006-11-16 12:51

Jo tack, har märkt att det inte fungerar speciellt bra jag med. Har sålt en domän där köparen betalt Missdomain och skickat flera mail om att domänen bytt ägare men han har inte fått något svar och Missdomain har inte betalat ut pengarna....

ZN 2006-11-16 17:58

Citat:

Originally posted by pitbull@Nov 15 2006, 09:57

Har mailat, men får inget svar från MD, så jag får väl prova den här vägen istället...
/S

Du mailade 3:49 på natten, så därför hade du inte fått svar kl 10 för vi inte hade hunnit tyvärr.

tartareandesire 2006-11-16 18:30

Citat:

Ursprungligen postat av ZN
Citat:

Ursprungligen postat av pitbull
/S

Du mailade 3:49 på natten, så därför hade du inte fått svar kl 10 för vi inte hade hunnit tyvärr.

Min köpare har mailat ett flertal gånger den senaste tiden utan att ha fått svar...

Nicklas 2006-11-16 18:52

rätt buggig plattform efter uppdateringen ni gjorde.
nu syns 2 avslutade auktioner på förstasidan.

pitbull 2006-11-16 20:28

Citat:

Ursprungligen postat av ZN
Citat:

Ursprungligen postat av pitbull
/S

Och de andra två mailen i denna vecka? (genom kontaktformuläret på MD) Ett med samma ärende två dagar innan, samt en fråga ang. inloggningsproblem med mitt konto.

Nu är budet inlagt som bud i alla fall, och det tackar jag för. Men, att vi som har frågor och problem ska behöva gå genom WN för att få någon reaktion och respons, är inte bra. Det tror jag nog att du/ni håller med om...

P.S. svaret skickades 13:15
Citat:

From [email protected] Wed Nov 15 13:15:21 2006
/S

ZN 2006-11-16 21:02

Citat:

Originally posted by Nicklas@Nov 16 2006, 19:52
rätt buggig plattform efter uppdateringen ni gjorde.
nu syns 2 avslutade auktioner på förstasidan.

Optimerade den koden igår, missade en grej, fixat nu, tack för påpekandet.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:57.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson