![]() |
Kom igen nu gubbar! Lite fler får titta förbi.. Kan man inte komma på middagen eller vara med hela kvällen så går det ju lika bra ändå :)
|
Kanske inte hör hit direkt, men nån som har koll på vettig parkering i närheten? Som inte är dyngfull dygnet runt och har plats för annat än småbilar :P
|
Det finns många parkeringshus i närheten om det är intressant. Annars är min rekommendation att du försöker hitta en lastzon i närheten som inte är lastzon på helger.
|
Jag kommer oxå, ska boka hotell och flyg ikväll. Någon som sitter på en rabattkod eller vet ett sätt som man kan lägre pris på rummet? ;)
|
Alla ni som är intresserade av att bo på Royal Viking, borde ju gå ihop och be att få boka X st rum för att få rabatt - men det är kanske lite sent påtänkt.
|
Jag kommer!!
Jag dyker upp: Mattias Festiz Xyzi Hamsterpaj-Johan M-bition (Elie) jake (klockan 16-21) Nobody Maccke Marcus Jens Decibel +1 (dock ingen middag för min del) Susanne BigDuke MissDomain Jag dyker kanske upp: Thomas Jonny Johnny Robertsson Tobbe mlindstrom hnn (Bil från Älmhult/Växjö/Ljungby och E4an till Stockholm) Oskar Lindgren magic |
För er som är lata och vill veta vart hotellet ligger så finner det precis utanför stockholms centralstation.
Hitta.se karta |
Citat:
Citat:
http://karta.hitta.se/starcus/X/sthl...4_p7260107.jpg Källa: Hitta.se |
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:38. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson