![]() |
Jag fick en liten idé som jag kan dela med mig av:
"Dagens aktiva trådar" innehåller ofta trådar som blivit raderade, samt ointressanta trådar där frågeställaren hänvisas till en annan tråd. Tips: Skapa en ny sida som heter "Dagens granskade trådar" eller liknande, och där endast de senaste trådarna som någon moderator har "godkänt" med avseende på relevans kommer med. Det mest simpla kravet på relevans kan tänkas vara att tråden inte blivit raderad. EDIT: Mer passande titel kanske vore "Dagens belysta trådar", eller "Dagens bästa trådar" eller liknande... |
Jag uppskattar WN som forum och informationskanal. :)
En del verkar sitta här dagarna i ända medans vissa. tex jag har mindre tid till det ;) |
Det är en mycket bra ide.
Citat:
Skall fixa så man slipper få dyngan från papperskorgen i dagensaktiva till att börja med. Tackar! |
Vart är Jens?
|
|
Jag hade stora förhoppningar på dessa 2 forum förut :
"Klientsidans teknologier, design och grafik" "Serversidans teknologier" Var trött på alla ungar som skrev dumma frågor på pellesoft och aspsidan.nu tex.. Men tyvärr är dessa forum jäkligt döda... |
Citat:
Staffconsulting, jag håller med. De var bättre för ett par år sedan och jag har lärt mig en del där men som sagt det har blivit ett ganska ordenligt kliv ned i substans. |
Citat:
|
Alla har en egen ide om vad de vill att WN skall vara. Jag har pratat med iaf tre personer som oberoende av varandra säger att de vill starta ett eget WN med lite annan inriktning. Problemet är väl att sverige är för litet för att substansiera så många forum med så liten skillnad mellan inriktningarna.
Jag skall nog personligen starta ett eget invite-only forum där bara jag är medlem. Och skriva av mig lite. Sen när domänhandlarna, get-rich-quick, bara-läsa-aldrig-posta och whine-whine-jag-fick-inte-svaret-spoon-feedat-rätt-ner-i-halsen-och-du-var-dum-som-gav-mig-en-länk-till-google-com-killarna kommer dit så skall jag declina deras medlemsansökningar med anledningen "Du suger".. Ni två som platsar kommer efter detta inlägget att få en personlig inbjudan via kurir. Välkomna. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:39. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson