![]() |
Citat:
|
Citat:
Blir en intressant "skandal" att följa nu i dagarna, tur man har lov snart och kan bänka sig 24/7 med popcorn och cola för att följa såpan, vem behöver tv program som Big Brother när vi har våran regering? :D Mvh, Viper |
Är jag den enda som undrar:
Vid förhöret, vad ställer de för frågor då? |
JO-anmäla polismyndigheten och få beslaget testat.
Alla kan göra det, inte bara de som har fått sin server beslagtagen. http://www.jo.se/Page.aspx?MenuId=13&Objec...nts&Language=sv |
Citat:
|
Är det någon som gjort en JO-anmälan?
|
"det är bra att polisen prioriterar denna typen av brott"
så skriver apb i sin artikel, Tänk om ngn av deras anhöriga blivit våldtagna,mördade eller misshandlade i samma stund som polisen har fullt upp med att bära datorer? Tror ni deras åsikter skulle vara densamma då? "Ja min fru blev våldtagen, Men vi fick fast Piratebay iaf och det är ju bra" Ok långsökt och hårddraget kanske, Men jag skulle nog heldre se polisens resurser på annat håll än som springpojkar till Apb i tid och otid. |
Jag lider med er som inte fått veta något om era servrar!
Det jag hittils inte sätt, jag har följt detta som det värkar många andra har gjort och jag har hittils inte hittat en namn lista för att protestera mot detta men kanske inte är något som hjälper eller vad tror ni? Om någon vill ha en domän att använda för info osv för detta har jag it-polisen.net som jag hittils inte har anant än Google Adsense på och jag har webbhotell mm så hör av er om någon har en bra ide för detta så fixar vi något. Tänkte först nu när jag började se detta att jag skulle lägga upp alla länkar på piratsverige.se / .com och it-polisen.net men det räcker nog med alla andra sidor som har det. |
Kom igen vi går ihop och skickar var sin JO anmälan!
http://www.jo.se/Page.aspx?MenuId=13...ts&Language=sv (precis som magic nämde ovan) |
Citat:
All heder åt er! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:51. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson