WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Allmänt (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Rock sajter, ungdomssajter (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=13790)

GalaxyPAA 2006-07-04 19:15

Citat:

Ursprungligen postat av Anders Larsson
Citat:

Originally posted by -GalaxyPAA@Apr 29 2006, 23:04
Citat:

Ursprungligen postat av tartareandesire
Kommer att ha något av intresse för dig så småningom men måste bygga om en del först. Kör på metalheart.se och helgon.net ifall du vill ha svenskt.

Dom på Helgon svarar aldrig.. ingen ide.

Så länge man kontaktar rätt personer som står på hemsidan har jag fått snabba och raka svar från dem. Var iofs ett tag sedad nu, så visst, det kan ha ändrats.

För ärlighetens skull och för att rätt ska vara rätt så är det en som jag känner som fick svar snabbt och det var bra att annonsera på Helgon och billigt. Men han säljer skunkspray, inte piercingsmycken och annat som brossan säljer, och det var längesen. Det var tre år sen tror jag. Nu försökte han igen, strax före vi försökte utan att ens få ett svar, och det var helkört. Han fick inte heller ett svar från dom.

Anders Larsson 2006-07-04 19:52

Tack för 9 intressanta inlägg idag :D

GalaxyPAA 2006-07-04 20:42

Citat:

Originally posted by Anders Larsson@Jul 4 2006, 19:52
Tack för 9 intressanta inlägg idag :D
Det kom från Hjärtat Anders... från Hjärtat ;)

Kristofer 2006-07-04 23:17

Fattar inte mycket av slutet av denna tråd.. kan någon moderera lite (radera / slå ihop några av de 9 inlägg som skrevs av en person efter varandra)?

GalaxyPAA 2006-07-04 23:38

Citat:

Originally posted by Kristofer@Jul 4 2006, 23:17
Fattar inte mycket av slutet av denna tråd.. kan någon moderera lite (radera / slå ihop några av de 9 inlägg som skrevs av en person efter varandra)?
Det blir så vet du. Du får sätta dej ner och analysera det hela, strukturera upp det. Rita ett flödeschema eller nåt. Eller så läser du helt enkelt ett i taget och letar fram det som den skrev först, eller läser hela tråden, man måste nog läst hela tråden, det blir lite rörigt...

Mats

martinh 2006-07-04 23:47

Det blev en himla massa OT om hur kassa Helgon är på att svara på mail, som inte riktigt har något med ursprungsfrågan att göra. Då hjälper nog varken flödeshcheman eller fin struktur.

För att försvara Helgon lite så har de svarat snabbt och trevligt de två gånger jag har varit i kontakt med dom angående annonsering, fast då kontaktade jag "raven" direkt som är annonserings-ansvarig.
Och snälla, hur moget är det att dra alla helgonmedlemmar som emo-kids som skär sig och har svart mascara? skitsnack...

Tack för mej, håller för rensning här..

GalaxyPAA 2006-07-05 08:27

Citat:

Originally posted by martinh@Jul 4 2006, 23:47
Det blev en himla massa OT om hur kassa Helgon är på att svara på mail, som inte riktigt har något med ursprungsfrågan att göra. Då hjälper nog varken flödeshcheman eller fin struktur.

För att försvara Helgon lite så har de svarat snabbt och trevligt de två gånger jag har varit i kontakt med dom angående annonsering, fast då kontaktade jag "raven" direkt som är annonserings-ansvarig.
Och snälla, hur moget är det att dra alla helgonmedlemmar som emo-kids som skär sig och har svart mascara? skitsnack...

Var "Raven" Trevlig mot dig så är det ju jättekul. Mig svarade hon inte ens. Dom andra i Crew var trevliga, Stefan? "Svartrock" Svarade inte ens. Varför har jag ju berättat innan. Fattar du inte att detta är bra att det kommer ut så folk vet hur det inte fungerar där och hur han inte ens svarar folk. Dvs mig och en bekant som dessutom inte ens säljer samma saker som brossan Mr Silver.Bullet.

Ska det vara censur här tycker du då man diskuterar så pass viktiga saker. Det jag skrev om Flashback är bra att veta också. Åtta klick per dag istället för åttahundra utlovade osv.

Sen var det med "glimten i ögat" vi skojade om Helgon "Kidsen" så unga är inte alla där heller förresten.. Men det gick visst dig helt förbi. Vi kanske inte ska skoja om nåt här?

Mats

Anders Larsson 2006-07-05 12:30

Citat:

Ursprungligen postat av GalaxyPAA
Citat:

Ursprungligen postat av martinh
För att försvara Helgon lite så har de svarat snabbt och trevligt de två gånger jag har varit i kontakt med dom angående annonsering, fast då kontaktade jag raven direkt som är annonserings-ansvarig.

Var Raven Trevlig mot dig så är det ju jättekul. Mig svarade hon inte ens. Dom andra i Crew var trevliga, Stefan? Svartrock Svarade inte ens. Varför har jag ju berättat innan. Fattar du inte att detta är bra att det kommer ut så folk vet hur det inte fungerar där och hur han inte ens svarar folk. Dvs mig och en bekant som dessutom inte ens säljer samma saker som brossan Mr Silver.Bullet.
Ska det vara censur här tycker du då man diskuterar så pass viktiga saker. Det jag skrev om Flashback är bra att veta också. Åtta klick per dag istället för åttahundra utlovade osv.
Sen var det med glimten i ögat vi skojade om Helgon Kidsen så unga är inte alla där heller förresten.. Men det gick visst dig helt förbi. Vi kanske inte ska skoja om nåt här?
Mats

Visst är det kanske dålig stil att inte svara, men som sajtägare har man väl ändå rätt att välja vem som ska annonsera eller inte. Sluta tjura, gå vidare. Så viktig kan ju inte en enskild sajt som Helgon vara för dig?

jonathanfranze 2006-07-05 13:32

Citat:

Originally posted by dunken@Apr 27 2006, 16:59
Är det någon av er som vet eller kanske äger någon heavymetal sajt, humorsajt eller ungdomssajt som ni tror jag skulle kunna passa in på.
Det bör vara sajter med över 1000 besökare om dagen.

Lunarstorm är väl ändå en av giganterna när det gäller ungdomssajter?
www.lunarstorm.se

GalaxyPAA 2006-07-05 22:58

Citat:

Ursprungligen postat av jonathanfranze
Citat:

Ursprungligen postat av dunken
Är det någon av er som vet eller kanske äger någon heavymetal sajt, humorsajt eller ungdomssajt som ni tror jag skulle kunna passa in på.
Det bör vara sajter med över 1000 besökare om dagen.

Lunarstorm är väl ändå en av giganterna när det gäller ungdomssajter?
www.lunarstorm.se

Lunarstorm är så dyrt så det har inget företag av Dunkens storlek råd med. Kolla vilka som annonserar där och priserna där får du se. Man måste vara inloggad för att se det tror jag. Men det var koncerner vi snackar om. Det var typ Telia etc...

Mats

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:19.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson