![]() |
Citat:
|
Tack för 9 intressanta inlägg idag :D
|
Citat:
|
Fattar inte mycket av slutet av denna tråd.. kan någon moderera lite (radera / slå ihop några av de 9 inlägg som skrevs av en person efter varandra)?
|
Citat:
Mats |
Det blev en himla massa OT om hur kassa Helgon är på att svara på mail, som inte riktigt har något med ursprungsfrågan att göra. Då hjälper nog varken flödeshcheman eller fin struktur.
För att försvara Helgon lite så har de svarat snabbt och trevligt de två gånger jag har varit i kontakt med dom angående annonsering, fast då kontaktade jag "raven" direkt som är annonserings-ansvarig. Och snälla, hur moget är det att dra alla helgonmedlemmar som emo-kids som skär sig och har svart mascara? skitsnack... Tack för mej, håller för rensning här.. |
Citat:
Ska det vara censur här tycker du då man diskuterar så pass viktiga saker. Det jag skrev om Flashback är bra att veta också. Åtta klick per dag istället för åttahundra utlovade osv. Sen var det med "glimten i ögat" vi skojade om Helgon "Kidsen" så unga är inte alla där heller förresten.. Men det gick visst dig helt förbi. Vi kanske inte ska skoja om nåt här? Mats |
Citat:
|
Citat:
www.lunarstorm.se |
Citat:
Mats |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:19. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson