![]() |
Var tvungen o regga Fairlife.se några tips om vad jag ska lägga upp på siten? :)
|
Jag tycker det låter riktigt äckligt med cola mjölk. tänk själv blanda cola och mjölk i ett glas o dricka.. uurk! aha så vad tror vi? hur länge innan denna produkt finns på hyllan i sverige? mars?
|
Citat:
|
Citat:
|
ah då va det en skämtbild jag såg. jag tyckte jag läste någonstans de fanns mjölk med cola smak i ..
|
Mjölk är väldigt gott, men föredrar lokalproducerat mjölk som är färsk. Visst att smaksatt mjölk kan vara gott ibland.
Men känns ändå som en konstig marknad ge sig in på, och rätt dyrt i stor skala. Ändå en kylvara och långt ifrån samma hållbarhetsdatum som läsk. Steget från läsk till mjölk är extremt stort med, känns mer som ett test och lite chansning från deras sida. Kan inte tänka mig så stor ökning av mjölkdrickande som läsk. Och även det lär bli onyttigt i förstora mängder. |
Att de börjar sälja mjölk är väl egentligen inte så konstigt. Coca Cola sysslar ju inte bara med läsk. De har ett hundratal varumärken under sina vingar. http://www.coca-colacompany.com/brands/all/
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:57. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson