![]() |
.info är väl mest populärt hos spammers? Vad är prisbilden för .tips domäner idag på andrahansmarknaden? Har inte sett någon nämnvärd försäljning internationellt ännu.
|
Hej,
jag har inte heller sett/uppmärksammat så många... - Horseracing.tips: 8200 dollar - Stockmarket.tips: 2075 dollar |
Citat:
Jag håller faktiskt på att köpa en .tips domän som jag tyckte var värd pengarna. Tror priserna kommer öka för .Tips inom något år. Sen kommer ju värdet öka ännu mer om folk börjar bygga något på sina domäner också - så att andra ser att det är en populär gTLD. |
Baltic.tips kan vara ett bra tips för den är ledig nu. :)
|
.tips är faktiskt den enda ntld (av de 408 som delegerats fram till idag) som fått mig att intressera mig. Men jag är mer "generell" än många exempel i tråden.
nya.tips senaste.tips favorit.tips ----- Kuriosa När jag reggade så tänkte jag i banor som att göra en bundlad redirecttjänst, där KUND beställde kitschig subdomän .. *.nya.tips ---\\ *.senaste.tips --->> Målsida *.favorit.tips ---// Sen kom jag på att det kräver min tid och energi.. |
Citat:
|
Citat:
De som känns som hyfsat språkneutrala med svenska är väl egentligen bara: .email, .center, .expert, .land, .support, .media, .social, .digital, .pub, .glass, .bar, .vision, .gratis, .press, .guru.. |
Kan inte förstå hur många som blundar för .guide, den är väl knappast sämre en tips?
|
Citat:
|
Citat:
Appropå tips: http://www.youtube.com/watch?v=gxhWGIyB2og |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:54. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson