![]() |
Citat:
Du har ju haft nästan 10 år på dig att fundera över förslag, så något har du väl att komma med? |
Citat:
Är du verkligen 100% säker på din sista mening? Då är det ju konstigt att Hemmabutikerna inte vågade dra mig inför ATF Jag tror de visste att de inte skulle vinna. |
Citat:
|
Citat:
|
Något jag inte förstår, hur kan hemma.se vara så viktig för dig? Varför inte sälja den till dem, för ett sexsiffrigt belopp och istället vara glad, och fokusera på andra saker?
|
Citat:
|
Citat:
Var fick du sexsiffrigt belopp ifrån? Du verkar veta mer än mig. Jag har bara skrivit ett mail om året de sista åtta åren i detta fall till iis så jag har haft gott om tid att fokusera på annat som familj och jobb. |
Detta måste vara den sjukaste tråden på WN i år!
1) TS äger hemma.se sedan många år 1.1) TS väljer att inte "skyddsregistrera" sitt efternamn.se, trots att han uppenbarligen vet hur domänregistreringar fungerar. 2) Stort företag vill köpa hemma.se 3) Stort företag registrerar TS efternamn.se för att kunna pressa fram hemma.se 4) Stort företag köps upp av andra företag och hemma.se är antagligen ointressant. TS missade chansen att sälja hemma.se för betydande belopp och är nu snopen 5) TS vill ha sitt efternamn.se men vill inte betala för ATF. 6) TS gnäller på WN och dess användare som försöker hjälpa honom. 6.1) Längre ner i tråden kommer det fram att TS inte alls är intresserad av efternamn.se. 7) Case closed? |
Att känna sig kränkt är sååå 2013.
|
Kan inte annat än hålla med. Allt har börjat spårat ur, svårt att veta vad TS vill få ut av det hela...
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:01. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson