![]() |
Ni kanske kan testa att sälja annonsplatser genom SMS-betalning också, tänkte mest ett mindre antal visningar för säg 50 kronor.
Bara en idé dock ;) |
vilket vakum
man sitter med 200 000+ unika/månad och tjänar inte en spänn just nu som sagt bannade av Google, och eftersom det kan förekomma nakenhet(vilket vi omöjligt kan hindra) så vill ju inte några andra annonsnätverk ha oss heller. Finns ju "Black Label Ads" med adult annonser, men det tror mina kollegor skulle skada sidan.... nån som har nån god ide? med Google Ads drog vi in ca 40 000:-/mån .... |
Annonser från Double.net visas på ScandalBeauties, och det är ju närapå en porrsajt med alla nakna ankbrudar. Men det i bagaget borde du kunna få Double.net som annonsör.
|
Goviralnetwork har en syndicate player som visar en reklamfilm du får betalt per visning den hade säkert passat om du lägger in någon smart text över typ våra sponsorer gör chatten möjligt - se deras reklamfilm. Som jag förstått det bryr de sig inte om man uppmanar till att se filmen på sidan.
|
Citat:
Ta mig inte fel dock, tycker det är grymt och kul att ni lyckats få den klockrena domänen och att ni verkar kunna driva sidan utan problem men har länge funderat över ovanstående. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:29. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson