Citat:
Ursprungligen postat av youheardit
(Inlägg 20395889)
Surfade lite på swedroid idadg och såg de hade en liknande funktion som vissa snackat om här.
http://piclair.com/data/5fedc.jpg
De använder vBulletin® Version 3.8.6 och antar det är ett plugin bara.
Ni tror inte på detta??
|
Det vore ju toppen! Jag förstår inte varför folk överhuvudtaget har något emot detta förslag? Det skulle ju inte direkt försämra forumets kvalité, snarare höja den avsevärt.
Och det här med flattr. Varför är det så hemskt att någon annan vinner något på det den gör i forumet? Så fort någon länkar till något som råkar ligga på ens egen hemsida, då är alla snabbt igång att påpeka egenreklam. Så fort man överhuvudtaget nämner en egen produkt/tjänst så känns det som att folk får panik och tycker det är egenreklam: So what? Skadar det någon annan? Precis, nej. Det jag försöker säga är att folk borde börja släppa loss lite och inte få panik så fort någon annan kan vinna något på vad den gör i forumet.
Jag säger bara en sak och det är att jag absolut tycker att ni ska införa ett belöningssystem av något slag, helst flattr men ett som detta skulle också fungera hur bra som helst i mina ögon. Ser enbart positiva saker med det.
|