![]() |
Extra billit blir det om man väljer ett premium-konto och alternativet 2 år. 10% rabatt år 2 på grundavgiften 0:- för webbhotellet år 1 gav iofs inget extra (utan det blev 0:- det året också) men totalt nästan 8.500:- i rabatt så tycker jag att 150:- i startavgift var OK. Nu kommer jag ha tid bra med tid att utforska en Windowsserver. Annars har jag bara kört Linux tidigare.
|
Toppen!
Känns lite illa att gnälla när Surftown tar på sig en kostnad på upp till 800 kronor (exkl. moms) och sen på det bjuder på webbhotellet. Brukar ni gnälla på andre butiker som bara har runt 90% i rabatt? Jag kommer definitivt att utnyttja detta! Hur länge gäller kampanjen? |
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Jag har tagit del av erbjudandet.
reggat bla dessa: helkroppsmassage.se växtservice.se serpen.se europeiskt.se stockholmsjurist.se + några hemliga :) |
Lite sjukt bara att det ska kosta 799:- /domän att överlåta dem till någon ifall man skulle vara intresserad av att sälja dem som Fredrik ovan verkar ha tänkt. Eller flytta den till något annat webbhotell.
|
Citat:
|
Ska rägga 1-5 domäner nu denna veckan eller nästa.
Säg mig varför jag ska välja surftown? Kostar det att överlåta domänen till ett annat webhotell senare/en annan person? |
Enligt Registrar-avtalet är det inte tillåtet att ta betalt för att domäner ska kunna flyttas, var har ni läst att Surftown tar betalt för det?
|
Beställde precis 10 domäner. :)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:22. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson