WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Webbhotell (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Har Loopia problem eller (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1045127)

Kedi 2011-01-27 18:05

Citat:

Ursprungligen postat av tartareandesire (Inlägg 20389956)
Haha, I give up. Det är ganska missvisande och meningslöst att skriva "Loopia har problem" om det bara gäller någon enstaka webb- eller databasserver.

Det är ju bara kolla driftbloggen så kanske du begriper att det var problem med allt hos loopia. Såg nämligen att de hade skrivet i den nu.

AndreasS 2011-01-27 18:08

Citat:

Ursprungligen postat av Kedi (Inlägg 20390002)
Om man skriver att Loopia har problem borde du fatta att det är problem med allt och inte enbart webb eller databasserver.

Fast det var ju det han syftade på, HAN hade inte problem så det var ju uppenbarligen inte allt.

Allt är inte en personlig attack mot dig, vissa vill bara ha mer information. Bara för att dina saker var nere hos dem så betyder det inte att allt var nere.

Kedi 2011-01-27 20:02

Citat:

Ursprungligen postat av AndreasS (Inlägg 20390004)
Fast det var ju det han syftade på, HAN hade inte problem så det var ju uppenbarligen inte allt.

Allt är inte en personlig attack mot dig, vissa vill bara ha mer information. Bara för att dina saker var nere hos dem så betyder det inte att allt var nere.

Har inte antydigt att det skulle vara en personlig attack mot mig men nu är det så att allt var nere liksom webbhotellet Loopia ... men tydligen är det svårt att fatta att hela webbhotellet hade problem ....

Ja, hela webbhotellet hade problem men problemet varade bara i några minuter vilket leder till att alla inte upptäckte att Loopia hade problem.

Ni är bra att diskutera att problemet var bara hos en när fallit inte var sådan. Ni kanske bör läsa driftbloggen först innan ni börjar antyda saker o ting.

tartareandesire 2011-01-27 22:17

Citat:

Ursprungligen postat av Kedi (Inlägg 20390013)
Har inte antydigt att det skulle vara en personlig attack mot mig men nu är det så att allt var nere liksom webbhotellet Loopia ... men tydligen är det svårt att fatta att hela webbhotellet hade problem ....

Ja, hela webbhotellet hade problem men problemet varade bara i några minuter vilket leder till att alla inte upptäckte att Loopia hade problem.

Ni är bra att diskutera att problemet var bara hos en när fallit inte var sådan. Ni kanske bör läsa driftbloggen först innan ni börjar antyda saker o ting.

Det stod endast s80.loopia.se, dvs. inte hela Loopia. När du skrev ditt inlägg stod det dessutom ingenting alls.

Kedi 2011-01-30 18:18

Citat:

Ursprungligen postat av tartareandesire (Inlägg 20390032)
Det stod endast s80.loopia.se, dvs. inte hela Loopia. När du skrev ditt inlägg stod det dessutom ingenting alls.

Jo, det stod någonting. Det stod att Loopia hade problem. Alltså stod det någonting. Man kan liksom inte kräva att man skriver i detalj vad det är som krånglar hos Loopia. Skriver man att Loopia har problem då tycker jag att du och en till ska nöjja med det svaret istället för att kräva att man skriver vad det är som krånglar.

Det är inte så svårt att fatta att Loopia har problem när man skriver "Loopia har problem" men kruxet är att du och en till tycks tro att felet låg hos mig vilket det inte gjorde.

tartareandesire 2011-01-30 18:44

Citat:

Ursprungligen postat av Kedi (Inlägg 20390475)
Jo, det stod någonting. Det stod att Loopia hade problem. Alltså stod det någonting. Man kan liksom inte kräva att man skriver i detalj vad det är som krånglar hos Loopia. Skriver man att Loopia har problem då tycker jag att du och en till ska nöjja med det svaret istället för att kräva att man skriver vad det är som krånglar.

Det är inte så svårt att fatta att Loopia har problem när man skriver "Loopia har problem" men kruxet är att du och en till tycks tro att felet låg hos mig vilket det inte gjorde.

Vi försökte få fram vad poängen med ditt inlägg var. Om det är så att det bara är något mindre lokalt problem, som det var i det här fallet, så bör du kontakta Loopia och inte skriva här att "Loopia har problem".

Mario.D 2011-01-31 09:26

Om du skriver "Loopia har problem" då är det inte ett svar utan ett påpekande och då får du allt ge lite mer info om vad som strular...

Citat:

Ursprungligen postat av Kedi (Inlägg 20390475)

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:15.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson